دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند خبرداد:

رسیدگی به مشکلات تعاونی مسکن مهر در دادسرای عمومی و انقلاب زرند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند از رسیدگی به مشکلات تعاونی مسکن مهر در دادسرای عمومی و انقلاب زرند خبرداد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند از رسیدگی به مشکلات تعاونی مسکن مهر در دادسرای عمومی و انقلاب زرند خبرداد.

 

maskan mehr

به گزارش صدای زرند، سید “مهدی قویدل” با بیان اینکه پرونده مسکن مهر زرند در دادسرای عمومی و انقلاب در دست رسیدگی می باشد، اظهارکرد: درصورت احراز تخلف سازندگان مسکن مهر دستگاه قضایی قاطعانه و بدون اغماض با تضییع کنندگان حقوق مردم برخورد جدی خواهد کرد.

 

وی با عنوان اینکه به یکی از مدیران مسکن مهر شهرستان زرند هشدار داده شده است تا در کمترین زمان ممکن نسبت به حل مسائل و مشکلات تعاونی مسکن مهر اقدام کنند، گفت: با توجه به تخلفات صورت گرفته در یکی از تعاونی‌ های مسکن مهر و نارضایتی و تجمعات متعدد شمار زیادی از اعضا و در راستای احقاق حقوق عامه و رسیدگی به شکایات مردمی به مدیران تعاونی متخلف و نهاد‌های ذی ربط، هشدار‌های لازم داده شده است.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند با تاکید بر اینکه بایدنظارت‌ ها در ساخت و ساز‌ها صحیح و به خوبی انجام شود، خاطرنشان کرد: معضلی که متاسفانه در بخش عمران و مهندسی وجود دارد تخلفات مهندسی و امضاء فروشی است.

 

وی افزود: تاکنون جلسات متعددی در قالب کارگروه حفظ حقوق عامه به منظور بررسی مسائل و مشکلات مسکن مهر با حضور فرماندار، جمعی از قضات، مسئولین اجرایی، اعضا و مدیر عامل یکی از شرکت‌ های تعاونی مسکن مهر برگزار و در پایان با حضور اعضاء جلسه، تصمیماتی برای حل مشکلات مسکن مهر اتخاذ شده است.

 

انتهای پیام/ باشگاه خبرنگاران