فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

مطالبه گری حق مردم است/سران فتنه جنایت کار هستند

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با عنوان اینکه مطالبه گری حق مردم است و مردم باید حرف خود را بزنند و مسئولین جوابگو باشند، گفت: دشمنان اسلام با فشار اقتصادی قصد ضعیف کردن نظام جمهوری اسلامی را دارند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با عنوان اینکه مطالبه گری حق مردم است و مردم باید حرف خود را بزنند و مسئولین جوابگو باشند، گفت: دشمنان اسلام با فشار اقتصادی قصد ضعیف کردن نظام جمهوری اسلامی را دارند.

 

gholam ali abohamzeh

به گزارش صدای زرند، سردار “غلامعلی ابوحمزه” در همایش یاوران ولایت در حسینیه ثارالله سپاه زرند، با بیان اینکه موضوع تبیین تردیدها و ایجاد شبهه در جامعه ما مطرح شده است، اظهارکرد: دشمنان اسلام سه راهبرد اساسی کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت را در دستور کار خود دارند.

 

وی با عنوان اینکه مطالبه گری حق مردم است و مردم باید حرف خود را بزنند و مسئولین جوابگو باشند، گفت: دشمنان اسلام با فشار اقتصادی قصد ضعیف کردن نظام جمهوری اسلامی را دارند.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه دشمن به دنبال تغییر رفتار و افکار مردم است، تصریح کرد: ما باید دشمن را به خوبی بشناسیم.

 

وی افزود: دشمن به وسیله رسانه های خارجی قصد دارد تا در بین مردم شبهه افکنی و تردید افکنی ایجاد کند.

 

سردار ابوحمزه با اذعان اینکه یکی از شبهات دشمن این است که مردم می گویند چرا رهبری در بحث های کشور ورود نمی کند، بیان کرد: در قانون اساسی جمهوری اسلامی وظایف رهبری و سایر مسئولین کشوری مشخص شده است.

 

وی با عنوان اینکه وظیفه رهبری تعیین سیاست های کلان اسلامی است، خاطرنشان کرد: ائمه جمعه شهرستان ها نماینده ولی فقیه در شهرستان نمی باشند و تنها نماینده ولی فقیه در استان کرمان حجت الاسلام علیدادی می باشند.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مشکلاتی که در جامعه به وجود می آید توسط قوه قضائیه برطرف می شوند، تأکید کرد: در بحث دولت تمامی مشکلات کشور برعهده رئیس جمهور می باشد.

 

وی ادامه داد: مشکلاتی همچون تورم، اقتصاد، آسیب های اجتماعی، بهداشت، آب، گاز و… همه این ها بر عهده دولت است.

 

سردار ابوحمزه با بیان اینکه بسیجیان باید آگاهی کامل را از شبهات دشمن داشته باشند، یادآورشد: آمریکا در چهل سال انقلاب اسلامی جنایات زیادی را در جهان انجام داده است.

 

وی با اشاره به اینکه فتنه سال ۱۳۸۷، ۱۳۸۸ و ۱۳۹۶ با حمایت های آمریکا شکل گرفت، گفت: ۱۰۰ هزار نفر در سوریه و عراق به دلیل سیاست های کثیف آمریکا به خاک و خون کشیده شده اند.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان اینکه عده ای به دنبال این می باشند تا سران فتنه آزاد شوند، اذعان کرد: سران فتنه جنایت کار هستند و کشور را تا لبه سقوط پیش بردند.

 

وی افزود: ۸۰۰ نفر از مأمورین نیروی انتظامی بابت سران فتنه مجروح شدند که عده ای از آن ها قطع نخاع شده اند و در گوشه بیمارستان ها می باشند.

 

سردار ابوحمزه با عنوان اینکه سران فتنه جنایت کرده اند و باید اعدام شوند و تنها رفعت نظام از این موضوع جلوگیری کرده است، ابرازکرد: تمامی فتنه های چند سال اخیر کشور توسط سران فتنه آغاز شده است.

 

وی گفت: سپاه و بسیج در کنار مردم ورهبری هستند و سپاه به تمامی دولت ها از سال ۱۳۶۸ تاکنون کمک کرده اند.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه دولت فعلی ۳۴ هزار میلیارد تومان به قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) بدهکار است، بیان کرد: سپاه ۱۰ هزار میلیارد تومان در استان کرمان سرمایه گذاری کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه کشور های جنایتکار جهان اگر می توانستند به ایران حمله کنند طی ۲۹ سال اخیر این کار را می کردند، تصریح داشت: اگر انقلابی فکر کنیم، انقلابی حرکت کنیم و انقلابی بمانیم مشکلات جامعه بر طرف می شود.

 

hamayesh yavaran valayat970518 1

hamayesh yavaran valayat970518 2

hamayesh yavaran valayat970518 3

hamayesh yavaran valayat970518 4

 

انتهای پیام/