همزمان با روز خبرنگار انجام شد:

بازدید خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان زرند از مجموعه شرکت فولاد زرند ایرانیان

به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ مردادماه، روز خبرنگار جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان زرند از مجموعه شرکت فولاد زرند ایرانیان بازدید کردند.

به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ مردادماه، روز خبرنگار جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان زرند از مجموعه شرکت فولاد زرند ایرانیان بازدید کردند.

 

bazdid khabarnegaran az folad970517 4

به گزارش صدای زرند، همزمان با فرارسیدن هیفدهم مرداد ماه سالروز شهادت مظلومانه شهید والامقام محمود صارمی و روز خبرنگار جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان زرند از مجموعه شرکت فولاد زرند ایرانیان بازدید کردند و از نزدیک با نحوه تولید، ظرفیت و توانمندی برخی از واحدهای این مجموعه صنعتی آشنا شدند.

 

در این بازدید مهندس اشرافی مدیر کک سازی و پالایشگاه مجتمع فولاد زرند ایرانیان با خبرنگاران همراه شد و به تشریح فعالیت های این واحد صنعتی پرداخت. جذابیت این مجموعه تکنولوژی صنعتی باعث شد تا خبرنگاران ما به بازدید این کارخانه صنعتی بپردازند و از وضعیت تولید و روند کار این مجتمع اطلاعات بیشتری بدست آورند.

 

به گزارش صدای زرند، شرکت فولاد زرند ایرانیان (سهامی خاص) در تاریخ ۱۳۸۷/۸/۲۸ با سرمایه گذاری شرکت هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) به منظور ایجاد اشتغال و بهره برداری و فرآوری از معادن سنگ آهن و ذغالسنگ این منطقه تأسیس شده است.

 

bazdid khabarnegaran az folad970517 1

bazdid khabarnegaran az folad970517 2

bazdid khabarnegaran az folad970517 3

bazdid khabarnegaran az folad970517 5

bazdid khabarnegaran az folad970517 6

 

انتهای پیام/
خبرنگار : اکبرابراهیمی زرندی***انتشار: احمدرضا ملکی