رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان زرند خبرداد:

کلید خوردن تربیت نیروی ماهر در رشته آشپزی زرند

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان زرند از کلید خوردن تربیت نیروی ماهر در رشته آشپزی زرند خبرداد.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان زرند از کلید خوردن تربیت نیروی ماهر در رشته آشپزی زرند خبرداد.

 

ijad eshteghal reshteh ashpazi zarand970520

“مهرداد مداحی نژاد” در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، با بیان اینکه تربیت نیروی ماهر در رشته آشپزی با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان و سید عباس مسعودی مدرس بین المللی آشپزی در شهرستان زرند کلید خورد، اظهارکرد: امروزه تنوع غذایی و گرایش مردم به سمت غذاهای بیرونی، رستوران ها، آشپزخانه ها و تالارها باعث فراهم شدن مشاغل فراوان در رشته آشپزی گردیده است.

 

وی افزود: در همین راستا آموزش این مرکز ضمن نیاز سنجی شغلی و با وجود مدرس توانمند در این شهرستان (آقای سید عباس مسعودی) دوره آموزشی آشپزی به شیوه نوین استاد شاگردی با هدف ایجاد بستر شغل در این رشته کلید خورد، که امیدواریم در آینده شاهد اشتغالزایی فراوان برای آقایان و خانمهای علا قه مند در این رشته و سایر مشاغل مشابه باشیم.

 

سید “عباس مسعوی زرندی” مدرس این دوره نیز در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، ضمن تشکر از مرکز فنی و حرفه ای شهرستان بدلیل زمینه سازی شغل در این رشته اظهار کرد: شغل شریف آشپزی تنها حرفه ایست که به هیچ عنوان به آخر آن نمیتوان رسید و هرچه دراین هنر به جلو حرکت میشود باز هم افرادی با هنر بالای خود انسان را مجاب به یادگیری بیشتر میکنند.

 

وی بیان کرد: اگر اصول آشپزی رعایت شود به هیچ عنوان شکست در این شغل نیست و نیاز روز مره مردم سهم قابل قبولی در رونق این شغل دارد و مطمئنا مدارک فنی و حرفه ای اعتماد به نفس و دانش خوبی را برای هر فرد تضمین میکند.

 

مسعوی خاطرنشان کرد: امیداست با کمک مرکز آموزش فنی حرفه ای شهرستان زرند بتوانیم گام های مثبتی در عرصه کار آفرینی شغل آشپزی برداریم.

 

انتهای پیام/