رئیس اداره زندان شهرستان زرند خبرداد:

آزادی ۳۸ زندانی طی سال جاری در زرند

رئیس اداره زندان شهرستان زرند از آزادی ۳۸ زندانی طی سال جاری در زرند خبرداد.

رئیس اداره زندان شهرستان زرند از آزادی ۳۸ زندانی طی سال جاری در زرند خبرداد.

 

toyeserkani zendan zarand

به گزارش صدای زرند، “ماشاالله تویسرکانی” در جشن گلریزان زرند با بیان اینکه خیرین بهشتی هستند، اظهارکرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱۰ نشست صلح و سازش با حضور شکات در زرند برگزار شده است.

 

وی با عنوان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۰ برنامه مشاوره ای در زندان زرند ارائه شده است، گفت: ۴۵ مورد رسیدگی به وضعیت خانواده مددجویان انجام شده است.

 

رئیس اداره زندان شهرستان زرند با اشاره به اینکه ۸۰ مورد مداخله جهت حل اختلاف خانوادگی مددجویان انجام شده است، خاطزنشان کرد: ۱۳۰ مورد مذاکره حضوری یا تماس تلفنی با شکات انجام شده است.

 

وی افزود: ۱۵ مورد پیگیری آزادی زندانیان جرائم غیر عمد با پیگیری اعسار انجام شده است.

 

تویسرکانی با اذعان اینکه ۵۰ مورد اخذ رضایت شاکی با مداخله موثر مددکار انجام شده است، خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۳۷ نفر با میزان بدهی ۱۱۲ میلیون تومان و ۴۹۰ سکه از زندان زرند آزاد شده اند.

 

وی ادامه داد: در سال جاری نیز ۳۸ نفر با میزان بدهی ۴۱۵ میلیون تومان و ۴۵۴ سکه از زندان زرند آزاد شده اند.

 

رئیس اداره زندان شهرستان زرند با اعلام اینکه در سال گذشته از ۱۵ مورد شکات با میزان بدهی ۴۰۲ میلیون تومان و ۱۱۴ سکه تخفیف گرفته شده است، بیان کرد: در سال جاری نیز از ۱۲ مورد شکات با میزان بدهی ۱۸۰ میلیون تومان و ۵۷ سکه تخفیف گرفته شده است.

 

وی با عنوان اینکه در سال گذشته مبلغ ۱۰۹ میلیون تومان در جشن گلریزان جمع آوری شده است، تصریح کرد: در سال جاری ۸ نفر با کمک بلاعوض به مبلغ ۹۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از زندان زرند آزاد شده است.

 

تویسرکانی با اشاره به اینکه به یک نفر از زندانیان زرندی ۳۰ میلیون تومان وام آزاد سازی اعطا شده است، تأکید کرد: ۷ فقره پرونده محکومین مالی تکمیل و به ستاد دیه جهت دریافت وام و کمک بلاعوض ارسال شده است.

 

وی با بیان اینکه ۴ مددجوی محکوم مالی با پیگیری خیرین و به مبلغ ۲۹ میلیون و ۹۶۵ هزار تومان از زندان زرند آزاد شده اند، ابرازکرد: پیگیری و اخذ رضایت شکات به تعداد ۱۸ نفر محکوم مالی غیر عمد انجام شده است.

 

انتهای پیام/