در یک عملیات ضربتی صورت گرفت/

شناسایی و پلمپ ۵ انبار نگهداری کالاهای اساسی احتکار شده در زرند

رئیس شعبه سوم دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب زرند از کشف و پلمب ۵ انبار نگهداری کالاهای اساسی احتکار شده در زرند به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

رئیس شعبه سوم دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب زرند از کشف و پلمب ۵ انبار نگهداری کالاهای اساسی احتکار شده در زرند به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

 

Ahmadi Ehtekar SZ65sdAnbar 5201به گزارش صدای زرند یعقوب احمدی با اعلام این خبر گفت: بنا به دستور سیدمهدی قویدل دادستان شهرستان زرند در راستای جلوگیری از احتکار کالا و طرح تشدید بازرسی ها در این شهرستان، تیم ویژه نظارت بر بازار متشکل از جانشین دادستان، رئیس پلیس اطلاعات، نماینده فرمانداری، رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت و رئیس اتاق اصناف تشکیل شد.

 

وی افزود: پس از شناسایی ده انبار و بازدید سرزده از آنها، که مقدار قابل توجهی آهن الات، مواد غذایی، مواد پروتئینی و سیگار قاچاق در آنها جمعا به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال وجود داشت،  ۵ انبار غیرمجاز شناسایی و پلمپ و پرونده قضایی در این باره تشکیل شده است.

 

وی اظهارداشت: دستگاه قضایی مصرانه و با استفاده از تمام ظرفیت ها در تعقیب و شناسایی مفسدین و مخلین اقتصادی بوده و در این راستا با هیچ شخص و هیچ منصب و مقامی مسامحه نخواهد داشت.

 

Ehtekar SZ65sdAnbar 5201

 

این مقام مسئول ادامه داد: اگر اینگونه افراد اجناس خود را در شبکه توزیع قرار ندهند جریمه‌ و زندان و همچنین توقیف اموال در انتظارشان خواهد بود و باید تا گرفتار این مسئله نشده‌اند از انبار کردن اجناس جدا خودداری نمایند که در صورت کشف با این افراد به شدت و خارج از نوبت برخورد خواهد شد.

 

رئیس شعبه سوم دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب زرند از شهروندان زرندی خواست در صورت مشاهده هرگونه عدم عرضه و احتکار و یا هرگونه اقدام خلاف عرف بازار با شماره های ۱۲۴ و ۱۱۳ تماس گرفته و به مسئولان اطلاع بدهند.

 

انتهای پیام/