در مسابقات لیگ علمی بین المللی پایا/

دانش آموزان زرندی جهانی شدند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند گفت: دانش آموزان دبیرستان علامه حلی در یازدهمین دوره مسابقات لیگ علمی بین المللی پایا، جهانی شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند گفت: دانش آموزان دبیرستان علامه حلی در یازدهمین دوره مسابقات لیگ علمی بین المللی پایا، جهانی شدند.

لیگ علمی

به گزارش صدای زرند، “حسین کاظمی” در مراسم استقبال از دانش آموزان منتخب شهرستان زرند، اعزامی به یازدهمین دوره مسابقات لیگ علمی بین المللی پایا دانش آموزان پسر سراسر کشور، گفت: این المپیاد علمی با حضور ۶ هزار و ۱۵۰ نفر در سطح کشور برگزار شد، که ۱۰۰ تیم به مرحله کشوری راه یافتند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند افزود: در بخش انفرادی سیدمحمد مصطفوی دانش آموز دبیرستان علامه حلی و در رشته کامپیوتر و برنامه نویسی رتبه سوم بین المللی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.
وی تصریح کرد: محمدحسن شریفی، متین ضیا الدینی، پویا حاتمی، امیرمحمد عرب پور و سیدمحمد مصطفوی به عنوان نماینده استان کرمان در این رقابت ها موفق به کسب رتبه چهارم در بین ده کشور ایران، عراق، ترکیه، افغانستان، پاکستان، لبنان، بوسنی و تانزانیا شدند.
کاظمی خاطرنشان کرد: این المپیاد در مرداد ماه سال جاری با حضور ۶ هزار و ۱۵۰ نفر در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد.
وی ضمن تبریک این موفقیت به دانش آموزان و خانواده آنان، از زحمات مدیر و عوامل اجرایی دبیرستان علامه حلی، حوزه بسیج دانش آموزی و تمامی کسانی که در کسب این موفقیت نقش داشتند، قدردانی کرد.
انتهای پیام/