حاشیه در ژیمناستیک زرند

دبیر هیات: از حضور در مسابقات انصراف می دهیم / سرپرست اداره ورزش و جوانان: دلیل تغییر رئیس هیات ژیمناستیک تخصص فرد پیشنهادی است نه لجبازی

دبیر هیات ژیمناستیک زرند مدعی شده است با توجه به اینکه سرپرست اداره ورزش و جوانان غرض ورزانه قصد تغییر رئیس هیات ژیمناستیک را دارد، ما با وجود جذب اسپانسر، از مسابقات استانی انصراف می دهیم، این در حالی است که سرپرست اداره ورزش و جوانان این حرف‌ها را کذب می‌داند و دلیل پیشنهاد تغییر رئیس هیات ژیمناستیک را تخصص فرد انتخابی می‌داند نه هیچ لجبازیی.

دبیر هیات ژیمناستیک زرند مدعی شده است با توجه به اینکه سرپرست اداره ورزش و جوانان غرض ورزانه قصد تغییر رئیس هیات ژیمناستیک را دارد، ما با وجود جذب اسپانسر، از مسابقات استانی انصراف می دهیم، این در حالی است که سرپرست اداره ورزش و جوانان این حرف‌ها را کذب می‌داند و دلیل پیشنهاد تغییر رئیس هیات ژیمناستیک را تخصص فرد انتخابی می‌داند نه هیچ لجبازیی.

 

به گزارش صدای زرند، محسن مهدی زاده دبیر هیات ژیمناستیک زرند دلیل تصمیم علیرضا همتی سرپرست اداره ورزش و جوانان زرند در تغییر رئیس هیات ژیمناستیک را انتقادات خودش به این اداره می داند و معتقد است تغییر رئیس یک هیات ورزشی بخاطر انتقاد دبیر آن هیات کاری منطقی نیست و ضرر این سوء مدیریت گریبانگیر ورزش ژیمناستیک خواهد شد.

 

دبیر هیات ژیمناستیک زرند تاکید کرد: عملکرد هیات ژیمناستیک زرند در ۳ سال گذشته خوب بوده است و هیات ژیمناستیک استان از عملکرد هیات زرند رضایت دارد و ابلاغ آقای امیری رئیس کنونی هیات زرند را به مدت سه سال تمدید کرده است.

 

وی رفتار رئیس اداره ورزش و جوانان در برخورد با هیات ژیمناستیک را یک لجبازی می داند و می گوید: باشگاهای دارای مجوز و مربیان رسمی شهرستان از عملکرد هیات راضی هستند و اجازه نمیدهیم آقای همتی هرکار دلش خواست انجام دهد و زیرساخت هایی که طی سال ها با تلاش برای ژیمناستیک ساخته شده است با رفتار وی نابود شود.

 

مهدی زاده بیان داشت: علیرضا همتی نیروی رسمی اداره ورزش و جوانان نیست و نمی تواند بخاطر انتقادی که به وی شده است ورزش ژیمناستیک زرند را دچار حاشیه کند.

 

مهدی زاده معتقد است سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان زرند قصد دارد با تغییر رئیس هیات ژیمناستیک زرند وی را از دبیری این هیات برکنار کند؛ زیرا تغییر دبیر یک هیات ورزشی توسط پیشنهاد رئیس آن هیات و تایید اداره ورزش و جوانان امکان پذیر است.

 

دبیر هیات ژیمناستیک زرند با بیان اینکه به دلیل این دخالت ها ما از مسابقاتی که قرار است جمعه ۲۶ مرداد در کرمان برگزار شود انصراف می دهیم، اظهارداشت: اگر آقای همتی دست از دخالت در هیات ژیمناستیک بر ندارد ما از حضور در مسابقات لیگ کشوری هم که در شهریور ماه برگزار می شود انصراف میدهیم، زیرا اسپانسر ما بابت دخالت های ایشان نگران است و فعلاً برای حمایت از تیم ها صرف نظر کرده است.

 

این موضوع در حالی است که علیرضا همتی سرپرست اداره ورزش و جوانان زرند، در این باره می‌گوید: ادعای آقای مهدی‌زاده کذب است و هیچ گونه لجبازی در پیشنهاد تغییر رئیس هیات ژیمناستیک وجود ندارد و من حق خودم می‌دانم فردی که مناسب‌تر می‌دانم را انتخاب کنم و پیشنهاد بدهم.

 

وی با بیان اینکه دبیر هیات ژیمناستیک روزهای زیادی است که به انتقاد نسبت به من می پردازد، گفت: دلیل پیشنهاد تغییر رئیس هیات ربطی به هیچ انتقادی از سوی هیچ فردی ندارد و دلیل اصلی این موضوع تخصص آقای یزدانی است که سال هاست در زمینه ژیمناستیک فعالیت دارند و به دلیل ارتباطی که با مدارس شهرستان دارد می‌تواند موجب پیشرفت و استعدادیابی در این رشته شود.

 

همتی رفتارهای دبیر هیات ژیمناستیک را مخالف پیشرفت ژیمناستیک شهرستان می‌داند و می‌گوید من تنها فرد جدید را پیشنهاد داده‌ام و تایید و تغییر رئیس هیات ژیمناستیک به عهده اداره کل است و نیازی به این گونه رفتارها نیست و باید منتظر تصمیم استان در این زمینه باشیم.

 

سرپرست اداره ورزش و جوانان زرند عملکرد کل هیات ژیمناستیک زرند را ضعیف می‌داند و معتقد است: هیات ژیمناستیک زرند در چند باشگاه خاص خلاصه شده است و شاید آن باشگاهها عملکرد مناسبی داشته‌اند ولی اگر بخواهیم عملکرد کل و جامغ شهرستان را در نظر بگیریم و در زمینه استعدادیابی و ورود افراد بیشتر در ژیمناستیک صحبت کنیم عملکرد این هیات مناسب نبوده است که فکر می‌کند فرد پیشنهادی ما به دلیل ارتباط مناسب با مدارس شهرستان می‌تواند عملکرد این هیات را افزایش دهد.

 

انتهای پیام/
خبرنگار: جواد زمانی /// انتشار: جواد زمانی