تجلیل از برترین‌های طناب‌کشی و دارت کارکنان کنسانتره سنگ آهن فکور صنعت زرند (+تصاویر)

طی مراسمی با حضور ریاست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان زرند و نماینده فرماندار شهرستان زرند از کارگران کارخانه کنسانتره سنگ آهن فکور صنعت که در مسابقات ورزشی موفق به کسب مقام شده بودند با اعطای لوح و جایزه نقدی، تقدیر به عمل آمد.

طی مراسمی با حضور ریاست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان زرند و نماینده فرماندار شهرستان زرند از کارگران کارخانه کنسانتره سنگ آهن فکور صنعت که در مسابقات ورزشی موفق به کسب مقام شده بودند با اعطای لوح و جایزه نقدی، تقدیر به عمل آمد.

 

به گزارش صدای زرند،‌ در این مراسم، جناب آقای مهندس ایرانمنش گفت: کارخانه فکور صنعت نمونه ای موفق از سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان زرند بوده که ضمن اشتغال‌زایی مفید و موثر، با رعایت دقیق قوانین مندرج در قانون کار، انجام الزامات بهداشت و ایمنی صنعتی، پرداخت به موقع حقوق و پاداش کارگران حتی بیشتر از حد متعارف بوده است.

 

وی افزود: این کارخانه در این مدت در این زمینه به نحوی عمل کرده که نه تنها کوچکترین شکایتی از این سازمان به اداره کار مطرح نشده بلکه کارگران این مجموعه با رضایتمندی کامل مشغول به کار می باشند.

 

ایرانمنش ادامه داد: این مهم به واسطه خواست و اراده مدیران شرکت و کارخانه فکور صنعت و در سایه همدلی، تلاش و تعاملات همه کارگران و مدیران پدید آمده و جا دارد ضمن تبریک به این مجموعه موفق در راه اندازی کارخانه ای نمونه از هر لحاظ، از مدیریت ممتاز جناب آقای مهندس شیخ زاده و جناب آقای مهندس کریم نژاد تقدیر و تجلیل به عمل آید.

 

آقای ایرانمنش ضمن تشکر ویژه از مدیر کارخانه آمادگی اداره کار شهرستان را برای همکاری همه جانبه در جهت ارتقای کیفیت کاری در کارخانه را اعلام کرد.

 

مهندس کامران کریم نژاد مدیر کارخانه کنسانتره سنگ آهن فکور صنعت نیز در ابتدای این دیدار ضمن خوش آمدگویی به میهمانان گزارشی از روند کاری و پرسنلی کارخانه ارائه نمود.

 

کریم نژاد افزود: بالای نود درصد نیروی متخصص و کاری کارخانه از بین جوانان بومی شهرستان انتخاب شده اند و در اولین کارخانه تولید کنسانتره از باطله های سنگ آهن در کشور مشغول کار و تولید می باشند.

 

مهندس کریم نژاد اظهار داشت: مدیریت ارشد شرکت فکور صنعت جناب آقای مهندس شیخ زاده با اهمیت ویژه ای که به نیروی انسانی می‌دهند تلاش و پیگیری ویژه ای برای ایجاد رضایتمندی شغلی در پرسنل فکور صنعت و علی الخصوص کارخانه کنسانتره سنگ آهن این شرکت در زرند دارند و در شرایط خاص اقتصادی اولین اولویت شرکت را پرداخت به موقع حقوق و رفع احتیاجات مالی پرسنل قرار داده اند.

 

آقای کریم نژاد با استقبال از برنامه های ورزشی ویژه کارگران این برنامه ها را مفید و تقویت کننده روحیه پرسنل دانست.

 

در پایان این مراسم تقدیرنامه دو تیم طناب کشی کارخانه کنسانتره سنگ آهن فکور صنعت که در مسابقات ویژه دهه مبارکه فجر سال گذشته مقام های اول و دوم و همچنین مقام دوم در رشته دارت بانوان را کسب کرده بودند و از طرف فرماندار زرند و رییس اداره کار این شهرستان به امضا رسیده بود به همراه جوایز نقدی که کارخانه در نظر گرفته بود تقدیم شد.

 

همچنین لوح تقدیر از آقای مهندس کامران کریم نژاد مدیر کارخانه کنسانتره سنگ آهن فکور صنعت که از طرف فرماندار شهرستان زرند جناب حاج آقای خنجری ارسال شده بود تقدیم و یکبار دیگر از زحمات ایشان در راس هرم مدیریتی این کارخانه تجلیل شد.

 

Fakor Tajlil SZ8756432df01 Fakor Tajlil SZ8756432df02 Fakor Tajlil SZ8756432df03 Fakor Tajlil SZ8756432df04

 

انتهای پیام/