معاون وزیر راه و شهرسازی:

بیمارستان در حال احداث سینا زرند بهمن ماه سال جاری افتتاح می شود

معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی از افتتاح بیمارستان در حال احداث سینا زرند در بهمن ماه سال جاری خبرداد.

معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی از افتتاح بیمارستان در حال احداث سینا زرند در بهمن ماه سال جاری خبرداد.

 

IMG 8028

“محمد جعفر علیزاده” در حاشیه بازدید از بیمارستان در حال احداث سینا زرند در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، با بیان اینکه زرند شهرستانی زلزله خیز است و این موضوع اهمیت درمانی را بیشتر کرده است، اظهارکرد: سال گذشته اعتبارات کافی برای احداث این بیمارستان داده نشد و عدم تخصیص اعتبارات پروژه باعث شد تا مشکلات زیادی در احداث این بیمارستان به وجود بیاید.

 

وی با عنوان اینکه  ۳۰ درصد از تخصیص اعتبارات این بیمارستان در سال جاری دریافت شده است، گفت: با وجود مشکلات موجود در بازار تقریبا همه تجهیزات تأسیساتی خریداری و نصب شده است.

 

معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی افزود: بسیاری از تجهیزات را ما در یک برنامه فشرده زمانی کوتاه توانستیم بخریم.

 

وی با اشاره به اینکه مسئولین شهرستان موضوع احداث بیمارستان جدید سینا را جدی پیگیری می کنند، تصریح کرد: ۸۰ درصد تأسیسات و تجهیزات این بیمارستان خریداری شده است.

 

علیزاده با اذعان اینکه پیشرفت فیزیکی این بیمارستان در حال احداث به ۹۰ درصد رسیده است، خاطرنشان کرد: بسیاری از عملیات های باقی مانده تنها عملیات های محوطه سازی، جدول گذاری و.. می باشد.

 

وی با اعلام اینکه به کار احداث این بیمارستان سرعت خواهیم داد، ابرازکرد: با هدف گذاری های انجام شده برای بهمن ماه امسال همزمان با چهلمین ساگرد انقلاب ما این پروژه را معرفی کردیم تا به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های کشور افتتاح شود.

 

معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی ادامه داد: از امروز بایستی بازدید ها و کنترل های شدید تری از این بیمارستان صورت بگیرد و همچنین امکان افزایش شدید اکیپ ها می باشد و رسماََ از مهرماه تجهیز این بیمارستان آغاز می شود.

 

IMG 8051

 

انتهای پیام/