کالباس با طعم سیم ظرفشویی در شهرستان زرند

صدای زرند از پیدا شدن سیم ظرفشویی در کالباس گزارش می‌دهد.

صدای زرند از پیدا شدن سیم ظرفشویی در کالباس گزارش می‌دهد.

سیم-ظرفشویی

به گزارش صدای زرند به نقل از فارس، خبرهای زیادی مبنی بر پیدا شدن اجسام غیرخوراکی درون سوسیس و کالباس تاکنون منتشر شده است و این‌بار در شهرستان زرند سیم ظرفشویی از داخل یک رول کالباس بیرون آورده شد.

بیژن جعفری یکی از شهروندان شهرستان زرند به خبرنگار فارس اظهار کرد: برای خرید کالباس به یکی از مغازه‌های عرضه مواد غذایی در خیابان مصلای شهر زرند مراجعه کردم و پس از خریداری یک رول کالباس به منزل باز‌گشتم و سر سفره هنگامی که قصد استفاده از آن را داشتیم، یک عدد سیم ظرفشویی در ‌آن پیدا کردیم.

وی ابراز داشت: چرا مسئولان از کارخانه‌های تولید مواد غذایی نظارت دقیقی به عمل نمی‌آورند.

حسن سعیدی معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرند در این راستا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: این کالباس با نام تجاری «صنوبر» در کارخانه اصفهان صنوبر تولید شده‌ و دارای پروانه بهداشتی ساخت به‌ تاریخ ۱۶ دی ماه امسال است.

وی پس از بررسی و بریدن قسمت بیشتری از کالباس و مشاهدات خود افزود: ضرورت دارد تا مسئولان‌ اینگونه کارخانجات دقت بیشتری را در نظارت در هنگام تولید و بسته‌بندی مواد‌غذایی داشته باشند.

سعیدی عنوان کرد: احتمال می‌رود که سیم ظرفشویی برای تمیز کردن در کارخانه استفاده می‌شده که به دلایلی با کالباس آغشته و بسته‌بندی شده است‌.

وی با بیان اینکه ماموران مرکز بهداشت زرند با بازدیدهای خود از مراکز فروش مواد‌غذایی به تاریخ تولید، انقضا و پروانه ساخت آن توجه می‌کنند، گفت:‌‌ قرار گرفتن‌ سیم ظرفشویی داخل کالباس مربوط به کارخانه است.

سعیدی ابراز داشت: رول کالباس برای انجام مراحل قانونی به معاونت بهداشتی و درمانی استان ارسال شده است‌.

انتهای پیام/