مس را می‌بریم تا به تراکتورسازی روحیه بدهیم

مهاجم تیم فوتبال گسترش‌فولاد تبریز گفت: با همه احترامی که برای رضا عنایتی قائل هستم اما دوست دارم یک بازیکن جوان آقای گل شود.

Bayramiمهاجم تیم فوتبال گسترش‌فولاد تبریز گفت: با همه احترامی که برای رضا عنایتی قائل هستم اما دوست دارم یک بازیکن جوان آقای گل شود.

 

به گزارش “صدای زرند“، مهرداد بایرامی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص شرایط تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز قبل از بازی با مس کرمان گفت: خوشبختانه شرایط ما خوب است و با تساوی که مقابل ذوب‌آهن در اصفهان به دست آوردیم روحیه تیمی ما بالاتر رفته و آماده بازی فردا می‌شویم.

 

وی ادامه داد: البته مس کرمان جدا از اینکه استقلال را برده و روحیه دارد این تیم در انتهای جدول است و فردا قطعا مقابل ما انتحاری بازی می‌کند و فقط برد می‌خواهد اما ما هم روحیه بالایی داریم و با انگیزه خوبی که در بین بازیکنان وجود دارد می‌خواهیم این بازی را ببریم تا هم به تراکتورسازی روحیه بدهیم و هم اگر سایپا به استقلال ببازد ما بالاتر از این تیم بیاییم. باید بگویم که انگیزه ما از مس کرمان بیشتر است.

 

مهاجم ۱۱ گله گسترش فولاد تبریز در خصوص کورس آقای گلی گفت: آقای عنایتی هم ۱۱ گله شده و ما ۳ بازیکن در کورس آقای گلی هستیم و من و کریم انصاری‌فرد این شانس را داریم که فردا تعداد گل‌هایمان را بالاتر ببریم.

 

وی در پایان گفت: با همه احترامی که برای رضا عنایتی قائل هستم اما دوست دارم یک بازیکن جوان آقای گل شود.

 

انتهای پیام/