حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

امام جمعه زرند گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاثیر به سزایی در رفع تهدیدها و خنثی شدن نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب اسلامی دارد.

امام جمعه زرند گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاثیر به سزایی در رفع تهدیدها و خنثی شدن نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب اسلامی دارد.

 

139208221003096271528623

به گزارش صدای زرند به نقل از فارس،حجت‌السلام رضا کرمی‌پور امروز در گفت‌و گو با گرامیداشت دهه مبارکه فجر همگان را به شرکت پرشور در راهپیمایی ۲۲‌ بهمن ماه دعوت کرد.

وی بیان داشت: در طلیعه سی ‌و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار شهرستان زرند با حضور حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمان‌های بزرگ آزادی‌خواه قرن حضرت امام خمینی ‌(ره) و خلف صالح ایشان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید عهد و پیمان می‌کنند.

امام جمعه زرند ۲۲ بهمن را یکی از عرصه‌های مهم و سرنوشت‌ساز ایران اسلامی دانست و گفت: حضور مردم در صحنه‌های مختلف به ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن تاثیر به سزایی در رفع تهدیدها و خنثی شدن نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب داشته است.

کرمی‌پور تصریح کرد: مردم با شرکت در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن تجدید عهد با آرمان‌های انقلاب اسلامی به جهانیان اعلام می‌کنند که در هر شرایطی گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و در راستای حفظ منافع ملی حرکت می‌کنند.

وی اذعان داشت: توطئه‌های دشمنان و تحریم‌های غیرانسانی آنها نمی‌تواند در عزم و اراده این ملت انقلابی خللی ایجاد کند.

کرمی‌پور با اشاره به اینکه دشمنان بارها از این جمله استفاده کرده‌اند که همه گزینه‌ها روی میز است، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی به خوبی فهمیده‌اند و می‌دانند که  ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس در مقابل قدرت‌های جهانی و دشمنان تا به دندان مسلح به پیروزی رسید.

وی بیان داشت: امروز فرهنگ عمومی ایثار و شهادت در بین آحاد مختلف مردم رواج یافته است و امروز به برکت انقلاب اسلامی دشمنان جرئت مقابله با این نظام ولایی را ندارند.

انتهای پیام/