در پی درگیری در اختلافات مالی

مرگ جوان زرندی با اسحله شکاری

شلیک اسحله شکاری در پی اختلافات مالی مرگ جوان زرندی را در پی داشت.

شلیک اسحله شکاری در پی اختلافات مالی مرگ جوان زرندی را در پی داشت.

aslaheshekari SZ5s41d02به گزارش صدای زرند بنا به شواهد ثبت شده در اسناد موجود این حادثه در پی اختلافات مالی بین دو خانواده در محل معدنی در روستای ده ایرج زرند اتفاق افتاد.
“س.ن” با مراجعه به محل معدن که متعلق به برادر وی بوده بر سر یک اختلاف مالی با فرزندان برادرش درگیر می شود که در این حادثه بعد از شلیک گلوله از سوی یکی از ضاربین “ر.ن” که ۲۰ سال سن داشت از ناحیه شکم مجروح و بعد انتقال به بیمارستان فوت می کند.
سیدمهدی قویدل دادستان عمومی و انقلاب زرند ضمن تایید این خبر گفت: این حادثه شب گذشته حدود ساعت ۱۹:۳۰ اتفاق افتاد که دو نفر در این حادثه متهم هستند که بعد از حادثه متواری شده اند و تحت تعقیب می باشند؛ که به همین دلیل بیش از این نمی توان در این باره اظهارنظر کرد.
وی با بیان اینکه متاسفانه موضوع استفاده از سلاح سرد و گرم به یک دغدغه مهم در زرند تبدیل شده است و قبح آن ریخته است، گفت: مردم باید بتوانند روی کنترل خشم خود بیشتر کار کنند و آستانه تحمل خودشان را بالا ببرند و به این فکر کنند که چرا باید اسلحه استفاده کنند؟ و چرا عمو و برادر زاده فقط بخاطر یک اختلاف مالی باید با هم درگیر شوند!؟
انتهای پیام/
تهیه و تنظیم: جواد زمانی