گزینه‌های روی‌میز دشمنان اراده مردم ایران را قوی‌تر می‌کند

فرمانده سپاه زرند گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود تا دشمنان بدانند که تهدیدات و گزینه‌های روی میز آنها اراده مردم را قوی‌تر می‌کند.

فرمانده سپاه زرند گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود تا دشمنان بدانند که تهدیدات و گزینه‌های روی میز آنها اراده مردم را قوی‌تر می‌کند.

Zamani

به گزارش صدای زرند به نقل از فارس، عبدالمجید زمانی صبح امروز در نشست برنامه‌ریزی راهپیمایی ۲۲ بهمن با گرامیداشت سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار داشت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شناسنامه و هویت ولایتمداری مردم ایران اسلامی است.

وی تصریح کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود تا دشمنان بدانند که تهدیدات و گزینه‌های روی میز آنها اراده مردم را قوی‌تر می‌کند.

در این نشست همچنین فرماندار زرند اظهار داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری در شهرستان زرند با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

رضا کرمی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سبب مایوس شدن دشمنان می‌شود، ابراز داشت: بر همه ما وظیفه است که نسبت به پرشورتر کردن راهپیمایی ۲۲ بهمن تلاش کنیم.

وی افزود: ما باید مردم را با فضاسازی شهری و نصب پلاکارد مرتبط با روز ۲۲ بهمن آگاه سازیم و اگر بخواهیم، انقلاب ما در جهان الگو باشد باید در این راهپیمایی حضور پرشکوه و دشمن‌شکن داشته باشیم.

محمدرضا نخعی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان زرند هم در این نشست راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه را میعادگاه همه انقلابیون و مردم همیشه در صحنه برای نمایش وحدت و اقتدار ملی دانست.

وی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن انقلاب اسلامی ایران را در مقابل توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بیمه می‌کند.

نخعی یادآور شد: راهپیمائی ۲۲ بهمن در هفت نقطه شهرستان زرند شامل زرند، خانوک، ریحان‌شهر، یزدان‌شهر، سیریز، دشتخاک و سربنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/