با شعار وحدت - ایستادگی - پیشرفت

رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج در زرند برگزار می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند از برگزاری رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله (ص) ۲ با حضور دو گردان بیت المقدس در تاریخ ۲۴ و ۲۵ شهریور ماه در منطقه ریحانشهر زرند خبر داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند از برگزاری رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله (ص) ۲ با حضور دو گردان بیت المقدس در تاریخ ۲۴ و ۲۵ شهریور ماه در منطقه ریحانشهر زرند خبر داد.

 

neshast khabari sepah970619 12

به گزارش صدای زرند، سرهنگ “علی اکبر شاهرخی” فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند در نشست خبری با اصحاب رسانه هدف اصلی این رزمایش را نمایش اتحاد و وحدت ایرانیان به استکبار اعلام کرد و بیان داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در آستانه ۴۰ سالگی بر این باور هستند که باید مصائب و مشکلات زیادی را برای ملت ایران ایجاد کنیم که مردم از انقلاب زده شوند، بنابراین وظیفه ما این است که به دشمنان نشان دهیم که “ایران بیشه شیران است” و به همین دلیل رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمدرسول الله(ص) ۲ برگزار خواهد شد.

 

وی شعار این رزمایش را وحدت – ایستادگی – پیشرفت دانست و گفت: این رزمایش همزمان با سراسر کشور از ۹ الی ۲۹ شهریورماه برگزار می شود که شهرستان زرند با ظرفیت دو گردان بیت المقدس در این رزمایش حضور خواهد داشت که بنا به برنامه ریزی انجام شده ۲۴ و ۲۵ شهریورماه به شهرستان زرند اختصاص داده شده است که این رزمایش در زرند با اجرای صبحگاه مشترک به پایان می رسد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند یکی از اهداف این رزمایش را نمایش اقتدار بسیجیان دانست و گفت: نقش رسانه ها در این رزمایش بسیار مهم است تا با کشاندن اخبار این رزمایش به فضای مجازی هرچه بهتر اقتدار بسیجیان را به معرض نمایش قرار دهند.

 

وی توجه به نمادها و شاخصه های ارزشی شهرستان زرند در انتشار اخبار مرتبط با رزمایش را مهم دانست و بیان داشت: توجه به شهدای شاخص شهرستان مانند شهید علی عظیمی به عنوان اولین شهید مدافع حرم شهرستان و به عنوان همرزم شهید حججی و نیز توجه به افرادی چون استاد سید جعفری به عنوان یکی از علمای برجسته کشور در انتشار اخبار می تواند بسیار موثر و مفید باشد.

 

سرهنگ شاهرخی با اشاره به شرایط اقتصادی بد در جامعه وحدت را مهمترین راهکار برای مقابله با این شرایط دانست و گفت: دشمن وحدت ما را در بسیاری شرایط دیده است اما باید بدانیم که در حال حاضر در یک پیچ تاریخی و مرحله گذار قرار داریم و مردم اگر وحدت و اتحاد خود را خوب حفظ کنند می تواند در بهبود شرایط اقتصادی کنونی مفید باشد و برگزاری رزمایش سراسری اقتدار بسیجیان نیز با هدف نمایش همین وحدت به دشمنان نظام برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
تهیه و تنظیم خبر: جواد زمانی***انتشار: احمدرضا ملکی