شهردار زرند:

افتخار مجموعه شهرداری خدمت به عزاداران حسینی است

شهردار زرند از آمادگی کامل شهرداری برای ماه محرم خبرداد و گفت: افتخار مجموعه شهرداری خدمت به عزاداران حسینی است.

شهردار زرند از آمادگی کامل شهرداری برای ماه محرم خبرداد و گفت: افتخار مجموعه شهرداری خدمت به عزاداران حسینی است.

 

به گزارش صدای زرند مهندس محمدرضا مهدلو شهردار زرند با اعلام اینکه هر کدام از واحد های شهرداری فعالیت خاصی را در زمینه ماه محرم پیگیری می کنند، گفت: همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبد… الحسین شهرداری زرند اقدامات گسترده ای را در سطح شهر به انجام خواهد رساند.

 

shahrdari sz8768765zc01

 

منتخب شورای شهر زرند افتخار مجموعه شهرداری را خدمت به عزاداران حسینی دانست و افزود: سعی بر این داریم با برنامه ریزی های انجام شده امسال برنامه ها و مراسم عزاداری سطح شهر باشکوه خاصی برگزار شود.

 

مهدلو در ادامه ضمن دعوت از هیات های عزاداری، مساجد و حسینه ها جهت همکاری با شهرداری در سیاه پوش نمودن شهر گفت: شهرداری زرند برای سیاه پوش نمودن شهر اقدام به خرید لوازم و تجهیزات مناسب نموده است و طی چند روز آینده شهر به حالت عزا در خواهد آمد.

 

وی افزود: سیاه پوش کردن معابر اصلی سطح شهر، اهتزاز پرچم های مشکی بر روی پل ها و برخی معابر و میادین، طراحی و نصب بنرهایی با مضمون عاشورا از جمله مواردی است که توسط شهرداری زرند برای استقبال از ماه محرم در حال انجام است.

 

شهردار زرند از طرح پاکسازی مسیر عبور هیات های عزاداری و شستشوی این مسیرها گفت و افزود: هرس درختان و جمع آوری نخاله های مازاد از معابر، لایروبی جوی ها، برگزاری مراسم پر فیض زیارت عاشورا برای پرسنل در تمامی واحدهای شهرداری، صدور مجوزهای لازم برای برپائی موکب های عزاداری، بازدید ایمنی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی از تکایا و مساجد سطح شهر، نظارت کامل بر نصب بنر ها و داربستهای دارای مجوز و جمع آوری بنرهای فاقد مجوز از سطح شهر از جمله برنامه های شهرداری در این خصوص خواهد بود.

 

وی در پایان از شهروندان خواست در صورت بروز هرگونه مشکلی با شماره ۳۳۴۲۲۷۷۵ مرکز پیام شهرداری تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/
تنظیم خبر: امیر علیزاده /// منبع خبر: روابط عمومی شهرداری زرند