انقلاب ما یک اراده جمعی بود

انقلاب ما انقلابی فرهنگی بوده است و مبنای انقلاب اسلامی فرهنگی است. میراث فرهنگی قسمتی از میراث معنوی است که متاسفانه در خارج از ایران نگهداری می شود.

به گزارشصدای زرند، حمید صادقی زاده، مدیر اداره آموزش و پرورش زرند، امروز صبح در جمع دانش آموزان مدرسه فرزانگان ضمن تبریک و گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: انقلاب یک اراده جمعی بود که مردم و  دانش آموزان همه با هم با وحدت و یکپارچگی حکومت استبداد شاهنشاهی را از  بین بردند.

صادقی گفت: انقلاب ما انقلابی فرهنگی بوده است و  مبنای انقلاب اسلامی فرهنگی است. میراث فرهنگی قسمتی از میراث معنوی است که متاسفانه در خارج از ایران نگهداری می شود.

وی اضافه کرد: در زمان استبداد منافع نفتی ما به دست بیگانگان بود که لطف انقلاب این استبداد شکسته شد.

IMG_2217-300x225

صادقی در ادامه افزود: شما دانش آموزان می توانید در تصمیمات نظام مهم باشید و باید استعداد های خود را تقویت کنید تا بتوانید جزء نخبگان باشید و اگر میخواهید در تصمیمات حضور داشته باشید باید با تکنولوژی در ارتباط باشید و از این فناوری ها استفاده کنید و باید بدانید که خواسته ی انقلاب از شما دانش آموزان  انتخاب صحیح و عاقلانه است.

صادقی زاده در پایان در خصوص تعطیلی روز دوشنبه به دلیل بارش برف گفت: در صورت بارش برف به همین شکل و وجود یخبندان که باعث عدم تردد دانش آموزان شود روز دوشنبه تعطیل خواهد شد.

انتهای پیام/