امام جمعه زرند:

مردم نباید دست از پشتیبانی دولت بردارند

امام جمعه زرند انقلاب اسلامی ایران را برگرفته از نهضت امام حسین (ع) دانست و گفت: مردم نباید فریب حربه های دشمن را بخورند و دست از پشتیبانی دولت بردارند.

امام جمعه زرند انقلاب اسلامی ایران را برگرفته از نهضت امام حسین (ع) دانست و گفت: مردم نباید فریب حربه های دشمن را بخورند و دست از پشتیبانی دولت بردارند.

 

ali ebrahimi emamjomeh

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام علی ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته زرند با تسلیت ماه محرم به همه عزاداران حسینی، اظهارداشت: امام حسین (ع) نور خدا است و گریه برای امام حسین (ع) موجب بخشش گناهان می شود.

 

وی با اشاره به قیام خونین امام حسین (ع) گفت: اباعبدالله (ع) کشتی نجات و باب الله است، البته همه اهلبیت (ع) کشتی نجات هستند ولی کشتی امام حسین (ع) برای رسیدن به قرب خداوند سرعتش بالاتر است.

 

امام جمعه زرند جانشین برحق امام زمان (عج) را ولایت فقیه مقام معظم رهبری دانست و بیان کرد: حق و باطل همیشه مقابل هم هستند؛ ما باید در هیئت های مذهبی هم شور داشته باشیم و هم شعور، به این معنا که واعظ با سخنرانی و مداح با مدیحه ثرایی و اشعار محکم و متقن یزید و حسین زمان را به مردم به خصوص نسل جوانان معرفی کنند.

 

وی افزود: مردم و مسئولان باید گوش به فرمایشات رهبری داشته باشند، و با تمام وجود از یزید زمان یعنی استکبار جهانی به رهبری آمریکا انزجار داشته باشند تا به کشور ما ضربه وارد نشود.

 

حجت الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب حسینی است و مسئولان باید حسینی عمل کنند و مردم با تمام وجود خود از دولت حمایت کنند و تا آخر راه بایستند چرا که دشمن با تحریمها و فشارهای خود بر مردم ایران دنبال اختلاف انداختن بین مردم و مسئولان است.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز پرچم ولایت حسینی بر دوش مقام معظم رهبری (حفظ الله) است و دشمن با تمام وجود و با همه امکانات خود و به کمک پولهای سعودی به دنبال تخریب مقام معظم رهبری است و تمام حمله های دشمن در فضاهای مجازی بر علیه رهبری و سپاه پاسداران است.

 

وی ادامه داد: دشمنان نظام چون با برجام نتوانستند جلوی ایران را بگیرند و در جنگهای سوریه و عراق شکست خوردند، با کمک منافقین داخلی و دشمنان خارجی به دنبال اختلاف افکنی و تضیف نظام و جدایی مردم از دولت و ولایت هستند بنابراین مردم و به خصوص جوانان ما به هوش باشند که گول حرفهای بی اساس و حربه های دشمن را نخوردند.

 

انتهای پیام/

تنظیم خبر: فاطمه میرزایی /// منبع خبر: دفتر امام جمعه زرند*** انتشار: احمدرضا ملکی