آغاز سال تحصیلی با حضور ۲۷ هزار دانش آموز در زرند/زنگ مهر در دبیرستان دخترانه فرزانگان زرند به صدا در می‌آید

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند از حضور ۲۷ هزار دانش آموز همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و به صدا در آمدن زنگ مهر در دبیرستان دخترانه فرزانگان متوسطه دوره دوم زرند خبرداد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند از حضور ۲۷ هزار دانش آموز همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و به صدا در آمدن زنگ مهر در دبیرستان دخترانه فرزانگان متوسطه دوره دوم زرند خبرداد.

 

hossein kazemi

“حسین کاظمی” در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، با بیان اینکه تاکنون ۲۷ هزار و ۱۰۰ نفر دانش آموز در مدارس شهرستان زرند نام نویسی کرده اند، اظهارداشت: از این تعداد ۲ هزار نفر نوآموز در مقطع پیش ذبستانی، ۱۶ هزار و ۴۸۸ نفر دانش آموز در مقطع ابتدایی اول و دوم، ۵ هزار و ۹۴۴ نفر دانش آموز در مقطع متوسطه اول و ۵ هزار نفر دانش آموز در مقطع متوسطه دوم مشغول به تحصیل خواهند شد.

 

وی با اعلام اینکه در سال جازی نسبت به سال گذشته ۸۰۰ نفر دانش آموز در مقطع ابتدایی افزایش داشته ایم، گفت: زنگ شکوفه ها ۳۱ شهریور ماه در دبستان پسرانه فرهنگیان، زنگ غنچه ها ۳۱ شهریور ماه در پیش دبستانی عتید و زنگ مهر اولین روز از ماه مهر در دبیرستان دخترانه فرزانگان دوره دوم به صدا در می آید.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند با اشاره به اینکه ۲۳۲ مدرسه دولتی و ۳۱ مدرسه غیر دولتی در زرند وجود دارد، خاطرنشان کرد: قریب ۱ هزار و ۵۰۰ نفر دانش آموز اتباع بیگانه در زرند تحصیل می کنند.

 

وی افزود: ۳۵ درصد از مدارس شهرستان های زرند تخریبی و نیازمند کمک می باشند.

 

کاظمی با بیان اینکه مدارس شهرستان زرند در زمینه پروژه مهر آمادگی کامل را دارند و مدارس ابتدایی ما کمبود نیروی انسانی ندارند و اگر مدارس دوره متوسطه کم بود نیروی انسانی داشته باشند با پرداخت حق التدریس این کمبود جبران می شود، تصریح کرد: قریب ۲ هزار و ۵۰۰ نفر نیروی انسانی در آموزش و پرورش شهزستان زرند مشغول به فعالیت می باشند.

 

وی با اشاره به اینکه در سال جاری ۲۴ دانش آموز دختر و ۱۲ دانش آموز پسر در مقطع تحصیلی متوسطه دوره اول با قبولی در آزمون مدارس تیزهوشان و استعدادهای درخشان وارد این مدارس می شوند، ابرازکرد: احتمال افزایش تعداد دانش آموزان پسر برای ورود به مدارس تیزهوشان و استعدادهای درخشان وجود دارد.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند ادامه داد: در سال جاری یک مدرسه خیر ساز در روستای کریم آباد افتتاح و یک مدرسه خیر ساز دیگر در شهرک فرهنگیان زرند کلنگ زنی شد.

 

انتهای پیام/