ارسال بیش از ۱۲۰ مقاله به دبیرخانه همایش زمین شناسی فلات ایران زمین واحد زرند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند از ارسال بیش از ۱۲۰ مقاله به دبیرخانه سومین همایش زمین شناسی فلات ایران زمین این واحد خبر داد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند از ارسال بیش از ۱۲۰ مقاله به دبیرخانه سومین همایش زمین شناسی فلات ایران زمین این واحد خبر داد.

 

13921120163325230181654.png

به گزارش صدای زرند به نقل از انا،کاظم نعمت الله زاده ماهانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زرند و رییس اجرایی سومین همایش زمین شناسی فلات ایران زمین در این خصوص گفت: خوشبختانه پس از برگزاری موفق همایش اول و دوم در اسفند ماه سالهای ۸۹ و ۹۰ و پس از ارزیابیهای اولیه در دبیرخانه همایش، برگزاری همایش سوم در دستور کار قرار گرفت و پس از اعلام فراخوان مقاله تعداد ۱۲۸ مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه همایش رسید.

 

رییس دانشگاه آزاد اسلامی زرند فلات ایران زمین د اظهار داشت: مقالات علمی در، زمین شناسی اقتصادی، مهندسی و آب شناسی، چینه نگاری، دیرینه شناسی، رسوب شناسی و سنگ شناسی و سایر محورهای وابسته با حضور استادان و اندیشمندان سراسرکشور ارائه خواهند شد.

 

رئیس اجرایی همایش زمین شناسی محورهای پترولوژی واحد زرند تصریح کرد: از تعداد ۱۲۸ مقاله رسیده به دبیرخانه همایش ۳۹ مقاله به صورت سخنرانی و۴۸ مقاله بصورت پوستر توسط کمیته علمی همایش پذیرفته شده اند.

 

وی زمان برگزاری این همایش را یک و ۲ اسفندماه عنوان کرد و افزود:  مقالات پذیرفته شده در سالنهای مختلف و از قبل پیش بینی شده دانشگاه آزاد اسلامی زرند ارائه خواهند شد.

 

ماهانی با قدردانی از همکاری صمیمانه علی فاریابی دبیر علمی همایش بطور خاص، کمیته علمی همایش و کمیته اجرایی که با تمام توان وقت و انرژی خود راصرف برگزاری خوب و درخور شان شرکت کنندگان کرده اند، اظهار امیدواری کرد که شرکت کنندگان در همایش بتوانند طی مدت دو روز برگزاری از دستاوردهای علمی این همایش بخوبی استفاده کنند.

انتهای پیام/