افتتاح طرح گازرسانی به ۴۰۱ خانوار روستایی در زرند

استاندار کرمان در سفر به شهرستان زرند طرح گازرسانی به ۴۰۱ خانوار روستایی را افتتاح کرد.

Eftetahباستاندار کرمان پیش از ظهر امروز در سفر به شهرستان زرند پس از ادای احترام به شهدای روستای داهوئیه زرند و قرائت فاتحه، طرح گازرسانی به ۲ روستای داهوئیه و گتکوئیه زرند را افتتاح کرد.

صدای زرند: ه گزارش خبرگزاری فارس، این طرح با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۳۳۷ میلیون ریال اجرا شده است و ۴۰۱ خانوار روستایی را از گاز بهره‌مند می‌‌کند.

علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان همچنین در نشست مثلث توسعه شهرستان زرند با حضور جمعی از نمایندگان صنعتگران، تولیدکنندگان، صادرکنندگان و اقشار مختلف مردم زرند با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر گفت: واقعیت این است که انقلاب اسلامی پدید آمده تا ملتی پیشرفته در عرصه‌های مادی و معنوی داشته باشند.

وی ادامه داد: اگر چه همه دولت‌ها تلاش کردند اما تا رسیدن به آرمان‌ها فاصله زیاد است و آنچه می‌تواند ما را نجات دهد، کار، تلاش و سازندگی است.

رزم‌حسینی افزود: روش دولت راستگویی، قانونگرایی، رعایت اعتدال و جلوگیری از تنش‌های بین‌المللی و خلق حماسه اقتصادی است و باید ابزارها و لوازم آن توسط دولت و مردم ایجاد شود.

وی مشارکت‌های مردمی و حضور فعال بخش خصوصی را از راهکارهای اصلی برای توسعه برشمرد و خاطرنشان کرد: رفع موانع دولتی در مسیر بخش خصوصی از برنامه‌های جدی ما است.

استاندار کرمان گفت: توسعه در همه ابعاد جزو مشترکات مردم است و مردم قضاوت را براساس خدمات صورت گرفته انجام می‌دهند.

رزم‌حسینی تصریح کرد: نخبگان زرند باید سند آینده این شهرستان را تدوین کنند تا تکلیف و محور فعالیت‌ها روشن باشد.

وی اظهار کرد: در شهرستان‌های زرند و کوهبنان ۷۷ میلیارد تومان یارانه پرداخت می‌شود اما اعتبارات عمرانی این ۲ شهرستان ۲۵ میلیارد تومان است که تنها سه میلیارد تومان آن تحقق یافته است.

رزم‌حسینی تصریح کرد: این موضوع باید به شکل کارشناسی و متناسب با برنامه‌ها پیاده شود.

حسین امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در این نشست اظهار کرد: همه ارکان این شهرستان برای کمک به توسعه آماده هستند.

وی افزود: زرند ظرفیت‌های زیادی دارد که ضرورت استفاده از آن‌ها بیش از پیش احساس می‌شود.

امام جمعه زرند نیز اظهار داشت: فضا به گونه‌ای است که همه رغبت به کار و تلاش دارند و ما از برنامه‌های مدیریت استان در راستای توسعه حمایت می‌کنیم.

حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور افزود: براساس آموزه‌های دین مبین اسلام، همکاری و تعامل لازمه سعادت و ترقی است بنابراین در اولویت امور باید قرار گیرد.

به گزارش فارس، در نشست مثلث توسعه شهرستان زرند مقرر شد تا این نشست‌ها به صورت مداوم برگزار شود تا زمینه مناسبی برای حل مسائل مطرح شده، فراهم شود.

همچنین استاندار کرمان در سفر به زرند از کارخانه کک و قطران این شهرستان بازدید کرد.

انتهای پیام/