آیا با حضور خنجری افرادی چون “پرویز” در کارخانجات زرند مشغول به کار خواهند شد؟

حال با وجود فردی از دل همین مردم باید منتظر ماند و دید که آیا در روند استخدام کارخانجات صنعتی شهرستان زرند تغییر حاصل خواهد شد؟ آیا با حضور حاج حبیب­الله خنجری افرادی چون “پرویز” در کارخانه­های زرند مشغول به کار خواهند شد؟

پرویز یکی از تحصیل­کرده­های شهرستان زرند است که به گفته او در استخدامش برای کارخانه کنسانتره شهرستان زرند بی­عدالتی شده است.

پرویز ایزدی در گفتگو با “صدای زرند” گفت: حدود سه ماه قبل بود که برای استخدام به کارخانه تولید کنسانتره سنگ آهن زرند رزومه کاری فرستادم. آن زمان این کارخانه به چند نیروی کارشناس برق جهت کار در این کارخانه نیاز داشت. بعد از بررسی رزومه کاری،  برای مصاحبه حضوری فراخوانده شدم.

در مصاحبه حضوری به تک تک سوالات به احسن وجه جواب دادم ولی به دلایلی که مرا متقاعد نمی­کند نمره بنده از نظر آن­ها به حد نصاب نرسید و بنده را به عنوان نیروهای ذخیره معرفی کردند.

در این رابطه به شرکت میدکو و زیسکو هم نامه­نگاری کردم که متاسفانه جواب آن­ها همان چیزی بود که کارخانه اعلام کرده بود.

با بررسی و پیگیری بیشتر در این زمینه من را به دلایلی نامشخص در مصاحبه رد کردند که این موضوع واقعاً جای تاسف دارد.

به نظر شما حال که شهرستان زرند روند صنعتی شدن را در پیش دارد اینگونه رفتار کردند در جذب نیرو حق است؟ ما با کلی امید و دلبستگی به دلیل حضور این کارخانجات در شهرستان زرند و استخدام در این کارخانجات به ادامه تحصیل مشغول شدیم.

امیدوارم مسئولان در این رابطه بیشتر پیگیری کنند و در مورد چنین مشکلاتی رسیدگی جدی­تری داشته باشند تا افرادی مانند من که هم توان و هم تحصیلات حضور در این کارخانجات را داریم در این کارخانجات استخدام شویم.

صدای زرند: حال با وجود فردی از دل همین مردم باید منتظر ماند و دید که آیا در روند استخدام کارخانجات صنعتی شهرستان زرند تغییر حاصل خواهد شد؟ آیا با حضور حاج حبیب­الله خنجری افرادی چون “پرویز” در کارخانه­های زرند مشغول به کار خواهند شد؟