رئیس کل دادگستری کرمان:

دومین جشنواره رسانه‌های برتر حوزه قضایی کرمان برگزار می‌شود

رئیس کل دادگستری استان کرمان از برگزاری دومین جشنواره انتخاب رسانه‌های برتر در حوزه قضایی استان کرمان با عنوان «رسانه و عدالت» در ۲۵ آبان ماه سال جاری خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان از برگزاری دومین جشنواره انتخاب رسانه‌های برتر در حوزه قضایی استان کرمان با عنوان «رسانه و عدالت» در ۲۵ آبان ماه سال جاری خبر داد.

 

Movahed SZ45s12d02به گزارش صدای زرند، یدالله موحد رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: در راستای منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) مبنی بر اطلاع رسانی دقیق و هنرمندانه در قوه قضائیه، دادگستری استان کرمان اقدام به برگزاری دومین جشنواره مطبوعات برتر استان با عنوان رسانه و عدالت نموده است.

 

یدالله موحد با اعلام اینکه  اولین جشنواره انتخاب رسانه های برتر در حوزه قضایی استان کرمان سال گذشته برای اولین بار در کشور برگزار شد، افزود: دومین دوره این جشنواره  با عنوان رسانه و عدالت ۲۵ آبان ماه سال جاری در کرمان برگزار می شود.

 

رئیس شورای قضائی استان کرمان به حجم وسیع اقدامات انجام شده در دستگاه قضائی استان کرمان اشاره کرد و گفت: اصحاب رسانه همواره همکاری و تعامل خوب و ارزشمندی با دادگستری در زمینه انعکاس اخبار و دستاوردهای این نهاد حاکمیتی داشته اند اما بایستی این همکاری ها تقویت گردد.

 

موحد بر ضرورت و اهمیت بحث اطلاع رسانی تاکید کرد و گفت: هدف اصلی دستگاه قضائی از برگزاری چنین جشنواره هایی ارتقای سطح آگاهی های مردم نسبت به مسائل حقوقی و قضائی است.

 

وی برگزاری جشنواره قلم و عدالت را  در تاریخ  فعالیت های دستگاه قضایی کشور بی سابقه دانست و افزود: سال گذشته اولین جشنواره انتخاب مطبوعات برتر در حوزه قضایی استان کرمان با حضور معاون فرهنگی قوه قضاییه برگزار شد.

 

این مقام ارشد قضایی در استان کرمان خاطرنشان ساخت: با برگزاری هرچه بیشتر این جشنواره ها قطعاً هرسال نسبت به سال گذشته نواقص برطرف می شود و امیدواریم امسال هم بتوانیم  به بهترین شکل  برگزار کنیم.

 

موحد تصریح کرد: تمام تلاش خود را جهت تحقق اهداف ده گانه ای که برای این  جشنواره در نظر گرفته شده  است، خواهیم کرد چرا که برگزاری چنین  جشنواره هایی  قدم بزرگ و رو به جلویی در بحث پیشگیری از وقوع جرم  است.

 

رییس کل دادگستری استان کرمان ضمن تشکر از ادارات و کانون هایی  که در برگزاری جشنواره کمک کردند، گفت: امیدواریم امسال نیز مانند سال گذشته در برگزاری بهتر جشنواره همراهی کنند.

 

انتهای پیام/