شانس جایزه کربلا برای رقیه ها

تمام هزینه های سفر کربلای معلی برای یکی از “رقیه”هایی که از امروز تا فردا عصر در آیین سپاسگزاری انار خانوک شرکت می کنند از طرف استاندار کرمان پرداخت خواهد شد.

تمام هزینه های سفر کربلای معلی برای یکی از “رقیه”هایی که از امروز تا فردا عصر در آیین سپاسگزاری انار خانوک شرکت می کنند از طرف استاندار کرمان پرداخت خواهد شد.

 

roghayeh

به گزارش صدای زرند، “علی شفیعی” مشاور استاندار در امور ایثارگران استان که به اتفاق تعدادی از مدیران استانی در آیین سپاسگزاری برداشت انار خانوک شرکت کرده بود ضمن تقدیر از تلاش برگزارکنندگان این آیین اظهارداشت: خانوک شهری است که در کوچه کوچه آن عطر ایثار و شهادت به مشام میرسد و از این حیث باعث افتخار ماست که در این مراسم شرکت کرده ایم.

 

مشاور استاندار افزود: امروزه بحث ایجاد اشتغال و حمایت تولید از اصلی ترین وظایف دستگاهها است و خوشحالیم که امروز در خانوک به بهانه این حرکت بسیار ارزشمند قرار است اشتغال های خانگی رونق گیرد و صنعت مهم گردشگری هم در کانون توجه سرمایه گذاران واقع شود.

 

وی ادامه داد: در واقع اشتغالهای خرد و توسعه فضاهای گردشگری میتواند راهکاری موثر در کاهش مشکلات اقتصادی باشد و خوشحالم که می بینم در این دو حوزه حرکتی خوب در خانوک شروع شده است و قطعا بزودی درباره ظرفیتهای موجود خانوک در خواست جلساتی در استانداری با حضور مدیر کل میراث فرهنگی استان، مدیر کل جهادکشاورزی، فرماندار شهرستان زرند، مدیران میراث فرهنگی، جهادکشاورزی و سایر مدیران مرتبط با این حوزه ها برگزار تا برای تحقق خواسته های به حق مردم خانوک تصمیمات لازم اتخاذ شود.

 

شفیعی در پایان با ابلاغ سلام گرم دکتر فدایی سرپرست استانداری به مردمان خطه شهیدپرور و انقلابی خانوک از هدیه ویژه سفر به کربلای معلی به یک نفر از خانمهایی که نامشان همنام نام رقیه سلام الله علیها است خبر داد و گفت: طبق برنامه ریزی به عمل آمده قرار است در مراسم اختتامیه که عصر شنبه در خانوک برگزاری میشود بین تمام رقیه هایی که در طول این دو روز به خانوک سفر میکنند به قید قرعه یک نفر انتخاب تا به کربلای معلی اعزام شود.

 

لازم به ذکر است، تمام خواهرانی که با اسم رقیه در مراسم های این دو روز شرکت میکنند با ارایه اصل شناسنامه یا کارت ملی در قرعه کشی شرکت داده خواهند شد.

 

انتهای پیام/