دادستان زرند تأکید کرد:

لزوم توجه به صنعت گردشگری شهرستان زرند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند در نشست کمیته گردشگری ستاد اقتصاد مقاومتی زرند که صبح امروز در محل فرمانداری شهرستان زرند برگزار شد، با درآمدزا بودن صنعت گردشگری بر لزوم توجه به این صنعت در شهرستان زرند تاکید کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند در نشست کمیته گردشگری ستاد اقتصاد مقاومتی زرند که صبح امروز در محل فرمانداری شهرستان زرند برگزار شد، با درآمدزا بودن صنعت گردشگری بر لزوم توجه به این صنعت در شهرستان زرند تأکید کرد.

 

neshast komiteh gardeshgari setad eghtesad moghavemati zarand970722

به گزارش صدای زرند، “سیدمهدی قویدل” بیان داشت: شاخص ترین کارهایی که در شهرستان زرند در حال انجام می باشد، کارهای میراث فرهنگی و گردشگری است که این امر با حضور آقای اسلامی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان زرند به خوبی در حال انجام است.

 

وی اظهارداشت: با فعالیت هایی که در زمینه میراث فرهنگی و گردشگری زرند انجام شده است، یک پویایی، امید و بالندگی در سطح روستاهای این شهرستان به وجود آمده است.

 

عضو ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان زرند با مهم دانستن صنعت گردشگری در زمینه درآمدزایی یک منطقه اظهارداشت: در حال حاضر یکی از کم هزینه ترین و پر درآمدترین صنعت ها در دنیا صنعت گردشگری می باشد.

 

وی ساختمان اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان زرند را در خور این شهرستان ندانست و ادامه داد: امید می رود اداره میراث فرهنگی به همراه سایر ارگان های شهرستان زرند در بحث بازسازی و احیاء شهر زرند همکاری لازم را داشته باشند.

 

انتهای پیام/