میراث فرهنگی یک دستگاه قدرتمند در تحقق اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری است

رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یک دستگاه قدرتمند در تحقق اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری است.

رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یک دستگاه قدرتمند در تحقق اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری است.

 

miras 1

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام و المسلمین “محمود محمدی” در آیین اختتامیه جشنواره انار خانوک با اعلام این موضوع اظهارداشت: طی دو سال که من در شهرستان زرند هستم یکی از فعالترین ادارات زرند اداره میراث فرهنگی بوده که توانسته نقش قدرتمند این دستگاه را به خوبی در جامعه اشاعه کند و انتظار داریم با تلاشهای مستمر این دستگاه اجرایی روز به روز به سمت اهداف متعالی در ایجاد شغل و رونق اشتغال خانگی در حوزه های صنایع دستی و نیز توسعه صنعت گردشگری گام برداریم.

 

حجت الاسلام و المسلمین محمدی افزود: میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یک دستگاه قدرتمند در تحقق اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری است.

 

وی با اشاره به دشمنی ماندگار آمریکا بر علیه نطام مقدس جمهوری اسلامی گفت: در این شرایط ما باید با اتکا به قدرت و دانش بومی خود راه را برای پیشرفت عزتمندانه کشور هموار سازیم چرا که کشوری که توانسته با اتکای به جوانان خود پیشرفته ترین صنایع موشکی دنیا را در اختیار گیرد قطعا میتواند در سایر زمینه ها هم به موفقیتهای بزرگ برسد به شرط آنکه با یک مدیریت حساب شده بخواهیم در سایر زمینه ها تلاش کنیم.

 

رئیس دادگستری شهرستان زرند افزود: به آمریکا نمیتوان اعتماد کرد و راه برون رفت از مشکلات تکیه بر قابلیتهای داخلی و ترویج اقتصاد مقاومتی است.

 

انتهای پیام/