دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند خبر داد

دستگیری ۲۹ خرده‌فروش مواد مخدر/ ۲۰ منزل توزیع کننده در زرند پلمپ شد

قویدل دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان زرند ۲۹ فروشنده مواد مخدر را دستگیر و ۲۰ منزل خرده فروشان و توزیع کنندگان سابقه‌دار را پلمب کردند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان زرند ۲۹ فروشنده مواد مخدر را دستگیر و ۲۰ منزل خرده فروشان و توزیع کنندگان سابقه‌دار را پلمب کردند.

 

قاتل مسلح فراری پس از 4 ماه دستگیر شد

به گزارش صدای زرند، “سیدمهدی قویدل” از اجرای طرح ضربتی مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در راستای برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در سطح محلات مختلف شهر زرند، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی موفق شدند با اجرای طرح‌های ضربتی، ۲۹ فروشنده مواد مخدر را دستگیر کنند و ۲۰ منزل خرده فروشان و توزیع کنندگان سابقه‌دار مواد مخدر را پلمب کنند.

 

دادستان زرند بیان داشت: دستگاه قضایی شهرستان زرند مصمم است در صورتی که گزارش‌هایی از مردم در زمینه خرید و فروش مواد مخدر دریافت شود و تحقیقات نشان دهد که این گزارش‌ها صحیح هستند، شدیدترین برخوردهای قضایی و انتظامی را با اینگونه افراد انجام دهد.

 

قویدل از شهروندان شهرستان زرند خواست هرگونه اخبار و اطلاعاتی در رابطه با خرید، فروش، تهیه، توزیع، حمل و نگهداری موادمخدر داشته باشند در اسرع وقت از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در اختیار ماموران قرار دهند.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس