با حضور مسئولین استانی و کشوری؛

شبستان امامزاده سید سلطان ابراهیم (ع) داهوئیه زرند راه اندازی شد

شبستانی در جوار امامزاده سید سلطان ابراهیم (ع) داهوئیه زرند عصر امروز با حضور مسئولین استانی و کشوری راه اندازی شد.

شبستانی در جوار امامزاده سید سلطان ابراهیم (ع) داهوئیه زرند عصر امروز با حضور مسئولین استانی و کشوری راه اندازی شد.

 

eftetah shabestan dahoyeh970820 6

به گزارش صدای زرند، در این مراسم حجت اسلام اسماعیل تدینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان، حجت الاسلام دکتر علی عربپور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان، مهرابی بازرس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، حبیب الله خنجری فرماندار شهرستان زرند، حجت‎الاسلام علی‎اکبر مجتهدی امام جمعه ریحانشهر و ماشاالله عربپور رئیس مرکز بهداشت زرند حضور داشتتند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان در این مراسم اظهارداشت: وجود بقاع متبرکه در زرند نشان از ولایتمداری و دینداری مردم این شهرستان دارد.

 

وی احترام به بقاع متبرکه را مهم دانست و گفت: بقاع متبرکه ارزشمند هستند و باید در حفظ، نگه داری و احترام به آن ها تلاش داشته باشیم و در مورد امامزاده سیدسلطان ابراهیم (ع) داهوئیه هم مردم این روستا باید به وجود چنین امامزاده ای افتخار کنند.

 

حجت الاسلام ابوالقاسم قادری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه زرند هزینه ساخت و راه اندازی این شبستان را بالغ بر ۸۰ میلیون تومان اعلام کرد و اظهارداشت: احداث این شبستان در مجموع ۲ سال و نیم طول کشیده است.

 

به گزارش صدای زرند، در پایان این آیین از هیأت امنای امامزاده سیدسلطان ابراهیم (ع) داهوئیه زرند با اهدای لوحی تقدیر به عمل آمد.

 

abolghasem ghaderi

eftetah shabestan dahoyeh970820 1

eftetah shabestan dahoyeh970820 2

eftetah shabestan dahoyeh970820 3

eftetah shabestan dahoyeh970820 4

eftetah shabestan dahoyeh970820 5

esmaeil tadayoni

 

انتهای پیام/