فرماندار زرند خبر داد

توزیع گوشت قرمز منجمد برای تنظیم بازار در زرند

خنجری فرماندار شهرستان زرند از توزیع گوشت قرمز منجمد بین ۸ نمایندگی فروش در سطح زرند با قیمت مصوب دولتی ۲۹۵ هزار ریال خبر داد.

فرماندار زرند از توزیع گوشت قرمز منجمد در سطح شهر زرند خبر داد.

 

طرح نظارت دامپزشکی در زرند آغاز شد

“حبیب الله خنجری” فرماندار زرند در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، ضمن اشاره به افزایش قیمت گوشت قرمز کشتار روز در بازار، گفت: توزیع گوشت قرمز منجمد از امروز سه شنبه ۲۲ آبان ماه به منظور تنظیم بازار در شهر زرند آغاز شده است.

وی افزود: در حال حاضر میزان سهمیه گوشت منجمد در نظر گرفته شده برای شهرستان مقدار ۷ تن می باشد، که از امروز سه شنبه این میزان گوشت در شهر زرند با قیمت مصوب دولتی در حال توزیع است.

فرماندار زرند با بیان اینکه موجودی گوشت منجمد سردخانه های استان به حد کافی می باشد، تصریح کرد: پیگیر آن هستیم تا سهمیه گوشت دریافتی شهرستان زرند را از اداره کل جهاد کشاورزی استان کرمان به هر میزانی که نیاز شهرستان باشد، افزایش دهیم.

در ادامه “مهدی باصره” رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان زرند، ابراز داشت: سهمیه گوشت منجمد شهرستان زرند، بین ۸ نمایندگی فروش با قیمت مصوب دولتی ۲۹۵ هزار ریال با نظارت ادارات جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و اتاق اصناف شهرستان در حال توزیع می باشد.

لازم به ذکر است، فروشگاه های افق کوروش، تژه، صادقی و مومنی خیابان امام (ره)، امیرزاده خیابان مصلی، ابراهیمی خیابان شهید توکلی، ابراهیمی شهید چمران و فروشگاه یزدانی در یزدانشهر، عوامل نمایندگی فروش گوشت قرمز منجمد دولتی می باشند.

 

انتهای پیام/