امام جمعه زرند

رسانه باید صادق و چشم بینا و آگاهی بخش نظام اسلامی باشد

در نشست هم اندیشی و هم افزایی اصحاب رسانه با امام جمعه فرهنگ دوست زرند که صبح امروز در دفتر ایشان برگزار شد، حجت الاسلام ابراهیمی گفت: رسانه باید صادق باشد و چشم بینا و آگاهی بخش نظام ارزشمند اسلامی باشد.

در نشست هم اندیشی و هم افزایی اصحاب رسانه با امام جمعه فرهنگ دوست زرند که صبح امروز در دفتر ایشان برگزار شد، حجت الاسلام ابراهیمی گفت: رسانه باید صادق و چشم بینا و آگاهی بخش نظام ارزشمند اسلامی باشد.

 

به گزارش صدای زرند طی این نشست امام جمعه زرند، همفکری و هم افزایی در جهت وحدت برای پیشرفت شهرستان را به عنوان خط قرمز رسالت خبرنگاران دانست و گفت: خبرنگاران باید از هرگونه اختلاف نظر و تفاوت عقیده ای که سبب آسیب رسانی به شهرستان شود، دوری کند.

 

وی تاثیر رسانه را پیرامون بازتاب مطالب نماز جمعه را مهم و مفید فایده دانست و گفت: نماز جمعه قادر است در جهت رفع مشکلات و کاهش آسیب های اجتماعی و نابسامانی های شهرستان نقش موثری ایفا نماید که رسانه می تواند با انتشار مطالب آن در راستای جذب نمازگزار به فریضه ی عظیم نماز جمعه نقش اساسی و رسالت ارزشمند خود را به نحو مطلوب به منصه برساند.

 

امام جمعه ی زرند رسانه ها را به انتشار اخبار درست، حقیقی و دور از هرگونه حواشی، اغراق و بزرگ نمایی، تشویق کرد و بیان داشت: رسانه ها نباید اجازه دهند ذهن مردم با رسانه های نامطلوب خارجی و شایعات تخریب شود.

 

نماینده ولی فقیه در زرند افزود: رسانه باید در کار خود صادق و چشم بینا و آگاهی بخش نظام ارزشمند اسلامی باشد و با درایت مشکلات اساسی جامعه را شناسایی نماید و با زبان گویا و منصفانه در جهت رفع آن ها از هیچ کوششی دریغ نورزد.

 

علی ابراهیمی نقش اساسی رسانه را رشد، تعالی روحیه ی مطالبه گری در مردم شهر دانست و بیان داشت: رسانه باید در تبیین وحدت میان مسئولین و مردم بکوشد و از هر گونه تفرقه افکنی در بطن جامعه خودداری نموده و به گونه ای دور از غرض ورزی به تحلیل و درج خبر بپردازند.

 

وی افزود: رسانه نباید طبق میل خود به محبوبیت یک فرد و تخریب دیگری دامن بزنند و یا از طرفی با سکوت خود و بیان نکردن کارهای مسئولین از روی تعصب جناحی و علایق شخصی، آشکارا به حقوق مردم، نظام و انقلاب مقدس اسلامی تعدی نمایند.

 

EmamJome Resaneh

 

در ادامه ی این نشست، امام جمعه ی محترم به سوالات و مطالبات خبرنگاران پاسخ داد و در پایان این نشست امام جمعه از خبرنگاران حاضر در جلسه با اهدای لوح سپاس و پذیرایی ناهار تقدیر ویژه به عمل آوردند.

 

انتهای پیام/

تنظیم خبر: جواد زمانی