دادستان زرند خبر داد:

کلاهبردار ۲۰ میلیارد ریالی در زرند بازداشت شد

دادستان زرند از دستگیری کلاهبردار ۲۰ میلیارد ریالی در زرند خبر داد و گفت: متهم اصلی این پرونده یکی از اتباع بیگانه است که با استفاده از دست چک عده ای از شهروندان زرندی اقدام به کلاهبرداری و تحصیل مال از طریق نامشروع به مبلغ بیش از ۲۰ میلیارد ریال کرد.

پرونده ای سنگین با ۲۰ میلیارد ریال کلاهبرداری در دادسرای شهرستان زرند تشکیل شد.

446531599 452651

به گزارش صدای زرند، “سیدمهدی قویدل” دادستان زرند گفت: این پرونده با موضوع کلاهبرداری ، تبانی به منظور به دست آوردن مال غیر و تحصیل مال از راه های نامشروع تشکیل شد و در حال رسیدگی است.

وی افزود: متهم اصلی این پرونده یکی از اتباع بیگانه است که با استفاده از دست چک عده ای از شهروندان زرندی اقدام به کلاهبرداری و تحصیل مال از طریق نامشروع به مبلغ بیش از ۲۰ میلیارد ریال کرد.

دادستان زرند افزود: تاکنون ۵ نفر از شهروندان که متاسفانه با هدف کسب سود کلان ، فریب این فرد را خورده و دسته چک خود را در اختیار وی گذاشته اند تحت تعقیب قرار گرفته اند.

وی افزود: این تبعه خارجی با استفاده از چک شهروندان زرندی دست به معاملات تجاری و ملکی می زد و افراد زیادی در این زمینه متضرر شده اند.

دادستان زرند با اعلام اینکه اینگونه اقدامات در حکم کلاهبرداری است و متهم باید اموالی را که برده به مالباختگان مسترد نماید افزود افرادی هم که دسته چک خود را در اختیار این فرد قرار دادند به عنوان مشارکت یا معاونت در جرم تحت تعقیب قرار می گیرند و برخورد شدید قانونی با آنها خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری صداوسیما