قبل و بعد از تودیع و معارفه فرماندار در زرند چه گذشت؟! / اولین پروژه در دوره خنجری کلنگ زده شد

بعد از معارفه جناب آقای خنجری به عنوان فرماندار زرند، وی به همراه دکتر امیری و مهندس ودیعتی جهت کلنگ­زنی خط انتقال گاز به روستای حُصِن­آباد به این روستا رفتند و در آنجا آقای ودیعتی ضمن تقدیر و تشکر از دکتر امیری جهت تسریع و پیگیری روند گازرسانی روستاهای شهرستان زرند و کوهبنان، قول دادند در سه ماهه آینده این روستا از نعمت گاز برخوردار شود.

به گزارش “صدای زرند” به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم زرند و کوهبنان، صبح روز دوشنبه جناب آقای دکتر امیری، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، به زرند آمد و به همراه جناب آقای مهندس علیرضا رزم­حسینی استاندار کرمان، از کارخانه­های کک سازی و فولاد زرند بازدید کردند.

طی این بازدید مسائل و مشکلات از طریق مدیران پروژه بیان شد و مسئولین با شنیدن آنها قول مساعدت برای کاهش این مشکلات را دادند.

بعد از این بازدید دکترامیری، مهندس رزم­حسینی و مهندس ودیعتی، مدیر عامل گاز استان به روستاهای داهوییه و گتکوییه رفتند و با افتتاح پروژه گازرسانی این روستاها مردم این روستاها از نعمت گاز برخوردار شدند. طبق آمار ۱۴ میلیارد و ۳۳۷ میلیون ریال برای اجرای این طرح ها هزینه شده است و با بهره برداری از آنها ۴۰۱ خانوار در این دو روستا از نعمت گاز بهره مند می­شوند.

SedayeZarand.IR-006

دکتر امیری به همراه استاندار در گلزار شهدای زرند حضور یافتند و با نثار گل و قرائت فاتحه به ساحت مقدس شهدا و به مقام والای آنها ادای احترام کردند.

سپس در فرمانداری جلسه­ی شورای توسعه­ی شهرستان زرند تشکیل و در نشست مثلث توسعه با حضور علیرضا رزم حسینی حدود ۱۵ نفر از نمایندگان صنعتگران، تولیدکنندگان و صادرکنندگان به طرح مسائل و مشکلات خود پرداختند و جناب آقای رزم­حسینی قول مساعدت در خصوص رفع این مشکلات را دادند. در این جلسه همچنین مقرر شد این نشست­ها به صورت مداوم ادامه داشته باشد تا زمینه مناسبی برای حل مسائل مطرح شده فراهم شود.

در جلسه تودیع و معارفه­ی فرماندار که در سالن اداره ارشاد شهرستان زرند برگزار گردید حجت الاسلام رضا کرمی­پور، امام جمعه­ زرند، دکتر امیری و استاندار به ایراد سخنرانی در این زمینه پرداختند.

حجت الاسلام کرمی پور ضمن قدردانی از خدمات فرماندار سابق و آرزوی توفیق برای فرماندار جدید گفت: دولت تدبیر و امید با درایت و حوصله نسبت به دولت­های گذشته در انتصاب فرمانداران اقدام کرده است و همه افرادی که دلسوز نظام هستند باید گوش به فرمان ولایت در پیشبرد اهداف والای انقلاب گام بردارند.

دکتر امیری با بیان اینکه خنجری فرماندار بومی شهرستان زرند است ابراز امیدواری کرد: وی با رعایت شعار اعتدال دولت، نسبت به حل مشکلات مردم و تعامل با دیگر دستگاه­ها اقدام کند.

مهندس زرم­حسینی با ابلاغ حکم آقای حبیب­الله خنجری از طرف وزیر کشور و معرفی آقای خنجری به عنوان فرماندار جدید زرند از خدمات رضا کرمی، فرماندار سابق این شهرستان قدردانی کرد.

SedayeZarand.IR-001

دکتر امیری به همراه استاندار و فرماندار از کارخانه واگن­سازی و طرح بازسازی بخش CCU بیمارستان امام علی (ع) دیدن کردند و سپس در افتتاحیه بخش نوزادان این بیمارستان حضور یافتند.

SedayeZarand.IR-004

SedayeZarand.IR-005 SedayeZarand.IR-003

دکتر امیری به همراه مهندس ودیعتی و آقای خنجری، فرماندار زرند جهت کلنگ­زنی خط انتقال گاز به روستای حُصِن­آباد به این روستا رفتند و در آنجا آقای ودیعتی ضمن تقدیر و تشکر از دکتر امیری جهت تسریع و پیگیری روند گازرسانی روستاهای شهرستان زرند و کوهبنان، قول دادند در سه ماهه آینده این روستا از نعمت گاز برخوردار شود.

SedayeZarand.IR-007 SedayeZarand.IR-008

انتهای پیام/