قدردانی مسوولان زرند از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

امام جمعه و فرماندار زرند و نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با صدور پیام مشترکی از حضور حماسی، پرشور و کم نظیر مردم وفادار به انقلاب این شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کردند.

امام جمعه و فرماندار زرند و نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با صدور پیام مشترکی از حضور حماسی، پرشور و کم نظیر مردم وفادار به انقلاب این شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کردند.

 قدردانی مسوولان زرند از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش صدای زرند به نقل از ایرنا، در پیام حجت الاسلام ˈرضا کرمی پورˈ امام جمعه، ˈحبیب الله خنجریˈ فرماندار و ˈحسین امیریˈ نماینده مردم در مجلس آمده است: خداوند بزرگ را شاکریم که آحاد مختلف مردم با ایمان، متدین و شریف شهرستان زرند در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب برای تکمیل حماسه سیاسی انتخابات ریاست جمهوری اعم از زن و مرد، پیر و جوان، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، علما، روحانیون، اساتید، فرهنگیان، دانشجویان، دانش آموزان، مسئولین، کارکنان، بسیج، هیات های مذهبی، نیروهای نظامی و انتظامی، روستاییان، کشاورزان، شوراها، کسبه و اصناف، کارگران، ورزشکاران، پزشکان، مهندسین، فعالان عرصه فرهنگی اعم از مرکز شهرستان، بخش ها و شهرها و روستا ها همگام با ملت آزاده ایران در سی و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بار دیگر اقتدار، وحدت ملی و همدلی خود را در برابر دشمنان به نمایش گذاشتند.

این پیام می افزاید: ۲۲ بهمن یادآور تحقق رشادت ها و جانفشانی های ملتی آزاده و استکبارستیز در سایه رهبری الهی حضرت امام خمینی (ره) و به برکت خون شهیدان گلگون کفن این سرزمین بود که توانست نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را علیرغم حمایت تمام ابرقدرت های شرق و غرب سرنگون سازد.

در ادامه این پیام آمده است: امروز با گذشت ۳۵ سال از آن واقعه الهی، مردم مومن و غیور ایران اسلامی، همچنان با هوشیاری بیش از پیش در برابر همه دسیسه ها، دشمنی ها و مشکلات ایستاده اند و همچون گذشته با فتح قله های افتخار و عزت در سایه رهنودهای مقام معظم رهبری راه خود را می پیمایند.

این پیام می افزاید: انقلاب اسلامی ایران به برکت ایمان، بصیرت و شجاعت ملت غیور ایران و رهبری حکیمانه و بی نظیر حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حالی که سی و پنج سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حیات خود را پشت سر می گذارد، پیروزمندانه و سرافرازانه و با الهام گرفتن از تعالیم نورانی اسلام ناب محمدی (ص) و مکتب ایثار و شهادت در چنان جایگاه رفیعی از پیشرفت و اقتدار ملی قرار گرفته که باعث بهت و حیرت جهانیان شده است و امروز انقلاب اسلامی ایران به عنوان الگویی بی بدیل برای ملت های آزاده و طرفدار صلح و دوستی محسوب می شود، بنابر این هرگونه تهدید مردم ایران از سوی بدخواهان، مقاومت، انسجام و وحدت ملی هرچه بیشتر این مردم سربلند را به دنبال خواهد داشت زیرا این ملت در ۳۵ سال گذشته در برابر انواع تهدیدهای دشمن، ایستاده و به پیروزی رسیده است.

در ادامه این پیام آمده است: این راهپیمایی مردمی همراه با خروش یکپارچه ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی و با فریادهای ˈمرگ بر آمریکاˈ و ˈمرگ بر اسرائیلˈ برگزار شد و شما مردم حماسه ای نو خلق کردید تا ایران اسلامی بار دیگر به آن افتخار کند. خدایا به عظمت و بزرگیت سوگند، خلق حماسه بزرگ این مردم با اخلاص و ایمان را در سایه الطاف بیکرانت و در ظل توجهات اهل بیت عصمت و طهارت (ع) مستدام بفرما. الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعالَمِین

 

 

انتهای پیام /