10 روز چند روز است؟!

وعده ۱۰ روزه ای که همچنان وعده مانده است

احداث و راه‌اندازی باند دوم جاده کرمان – زرند بیش از یک دهه است که همچنان در هاله‌ای از ابهام است، و وعده‌های زیادی در چند سال اخیر در راه‌اندازی این محور داده شده است اما این وعده‌ها همچنان در حد وعده مانده است.

احداث و راه‌اندازی باند دوم جاده کرمان – زرند بیش از یک دهه است که همچنان در هاله‌ای از ابهام است، و وعده‌های زیادی در چند سال اخیر در راه‌اندازی این محور داده شده است اما این وعده‌ها همچنان در حد وعده مانده است.

صدای زرند – امیر علیزاده: ۲۳ مهر ماه بود که روابط عمومی های فرمانداری زرند و نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی یک پیام خبری روی خروجی های خود قرار دادند و پایگاه اطلاع رسانی صدای زرند نیز آن را منتشر کرد، پیامی که از جلسه دکتر حسین امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، خنجری فرماندار زرند با دکتر بلوردی مدیر کل راه و شهرسازی خبر میداد و در پایان آن جلسه و بنا به پیام های منتشره، مدیرکل محترم وعده داده بودند تا ۱۰ روز آینده (یعنی ۳ ابان ماه) باقیمانده محور زرند – کرمان روکش آسفالت خواهد شد و به بهره برداری خواهد رسید و همچنین پل مطهر اباد نیز به زودی آسفالت و زیر بار ترافیک خواهد رفت!!

پایگاه اطلاع رسانی صدای زرند نیز این پیام را که خبر از رفع یکی از مشکلات زرند می‌داد، منتشر کرد اما امروز ۲۳ دی ماه است و ۹۰ روز از آن جلسه و وعده ۱۰ روزه مسئولین محترم می‌گذرد که گویا هنوز آن ۱۰ روزی که وعده داده بودند نرسیده است و ما همچنان منتظر رسیدن آن روز هستیم و نمی دانیم این ۱۰ روز چند ۹۰ روز دیگر طول خواهد بکشد.

اما چندی بعد از انتشار این خبر در ۲۶ مهرماه ۹۷ مجدد روابط عمومی فرمانداری زرند یک پیام خبری جدید روی خروجی خود قرار داد که پایگاه اطلاع رسانی صدای زرند نیز آن را منتشر کرد، پیامی که از بازدید مهندس نظری مدیر کل بودجه وزارت راه و شهرسازی، مهندس نیکو فرجام معاون امور راه و ترابری سازمان برنامه و بودجه کشور، دکتر بلوردی، دکتر حسین امیری و خنجری فرماندار زرند از اجرای قطعه آخر بزرگراه کرمان – زرند خبر می‌داد!

در این بازدید دکتر بلوردی مدیر کل محترم گفته بود: «مبلغ قرارداد اجرای قطعه آخر این بزرگراه ۲۳۰ میلیار ریال و مطالبات پیمانکار ۱۸۰ میلیارد ریال است و ۱۱ کیلومتر از این پروژه حدفاصل روستای سرآسیاب و چترود در دست دو بانده‌سازی است که با بهره‌برداری از آن در اواخر دی ماه سال جاری تمام محور کرمان – زرند دوبانده خواهد شد.

به فاصله ۳ روز از تشکیل جلسه ۲۳ مهر تا بازدید ۲۶ مهر، ظاهراً مسئولین یادشان رفته بود که وعده ۱۰ روزه داده‌اند و در بازدید اخیر وعدشان از ۳ آبان به اواخر دی تغییر کرد.

اما بنظر باید به مسئولین محترم به خصوص مدیرکل محترم اداره راه و شهرسازی گفت: «ببخشید آقای دکتر بلوردی، فکر کنم کم کم داریم به اواخر دی ماه هم نزدیک می‌شویم و همچنان محور کرمان – زرند که برایش تشکیل جلسه داده بودید و از آن بازدید کردید، بدون تغییر مانده است!

ما می‌دانیم اجرای صحیح و استاندارد این محور از اجرای سریع و غیراستاندارد آن بسیار با اهمیت‌تر و در اولویت است؛ اما به این نکته هم ایمان داریم که وعده‌های پی در پی که عملی نمی‌شوند هم تاثیر منفی زیادی بر نگاه مردم به تمام جوانب این سیستم خواهد داشت، پس بهتر است یک بار برای همیشه بگویید دقیقاً کی؟

 

انتهای پیام/