فرماندار زرند تاکید کرد:

توجه به نیروهای بومی متخصص در جذب نیرو در مجموعه فولاد زرند

فرماندار زرند در نشست بررسی وضعیت جذب نیروی شرکت فولاد زرند ایرانیان بر لزوم توجه به نیروهای بومی متخصص در فرایند جذب نیرو توسط کارخانه فولاد زرند ایرانیان تاکید کرد.

فرماندار زرند در نشست بررسی وضعیت جذب نیروی شرکت فولاد زرند ایرانیان بر لزوم توجه به نیروهای بومی متخصص در فرایند جذب نیرو توسط کارخانه فولاد زرند ایرانیان تاکید کرد.

به گزارش صدای زرند، نشست بررسی وضعیت جذب نیروی شرکت فولاد زرند ایرانیان شامگاه یکشنبه ۲۳ دی ماه ۹۷ با حضور استاندار و جمعی دیگر از مسئولین استانی و شهرستانی در محل سالن تشریفات فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی برگزار شد.

در ابتدای این نشست محمد جواد فدایی ضمن اشاره بر اهمیت و لزوم استفاده از نیروی بومی در سرمایه گذاری ها گفت: تطابق نداشتن سرمایه گذاری با تقاضای اشتغال متناسب و از طرف دیگر فقدان ارتباط تحصیلات نیروی کار با نیازهای سرمایه گذار از عمده ترین مشکلات اشتغال در استان کرمان است.

دکتر فدایی با اشاره به فعالیت های شرکت میدکو برای توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال در استان کرمان تصریح کرد: نیازهای شغلی مورد نیاز استان توسط سازمان فنی و حرفه ای احصا شده است و تلاش می کنیم بین وضعیت تخصص نیروی انسانی و نیازهای اشتغال تعادلی برقرار شود.

در ادامه دکتر حسین امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجموعه میدکو با سرمایه گذاری های عظیم در صنعت، موجب تحول و توسعه استان شده است و با تکمیل زنجیره فولاد در شهرستان زرند گام های ارزشمندی در توسعه استان برداشته خواهد شد.

دکترامیری با اشاره به وضعیت جذب نیرو برای شرکت فولاد زرند، افزود: باتوجه به وضعیت مسائل اقتصادی کشور، توجه به اشتغالزایی ضروری است.

وی اظهار داشت: خوشبختانه با تکمیل زنجیره فولاد گام های مثبتی در اشتغال جوانان منطقه برداشته می شود.

خنجری فرماندار زرند نیز ضمن تأکید بر جذب نیروی متخصص بومی شهرستان در مجمو عه فولاد از مدیران این مجموعه خواست تا با حساسیت بیشتر در جذب نیروی بومی اقدام نمایند.

وی از وجود نیروهای متخصص مورد نیاز فولاد در شهرستان زرند خبر داد و افزود: در سال های اخیر مکرراً به جوانان زرندی تأکید شد تا با تحصیل در رشته های مورد نیاز فولاد و همچنین کسب مهارت های لازم بپردازند تا ضمن تضمین آینده شغلی خود، در توسعه صنعتی زرند سهیم باشند، هرچندبه طور صد در صد این امر محقق نشده اما امروز شهرستان زرند توانایی تأمین نیروی مورد نیاز از بین رشته های مورد نیاز را دارد و برای جذب عادلانه نیروی مورد نیاز با مجموعه فولاد همکاری خواهد داشت.

وی برای تربیت نیروی متخصص مورد نیاز و آموزش های لازم نیروهای جذب شده با استفاده از توان دانشگاهی و مرکز فنی حرفه ای زرند اعلام آمادگی کرد.

نماینده عالی دولت از مدیرعامل میدکو خواست تا در جذب نیروها به خانواده های ایثارگر که برای امنیت و آسایش مردم، از جان و مال خود گذشته اند عنایت بیشتری شود که مورد پذیرش مدیرعامل محترم میدکو قرار گرفت.
مدیر عامل میدکو نیز در این نشست گفت: تمامی سرمایه گذاران در دنیا بیش از هر چیزی به نتیجه سرمایه گذاری خود می اندیشند و بحث نیروی انسانی متخصص بخشی از لازمه موفقیت در این امر است.

علی اصغر پورمند افزود: سیاست مجموعه میدکو در جذب نیروی انسانی اولویت قائل شدن به نیروهای بومی است.

وی با اشاره به کمبود نیروی متخصص مورد نیاز شرکت فولاد در شهرستان زرند تصریح کرد: همچنان به وعده خود برای جذب نیروهای مورد نیاز دیپلم و فوق دیپلم شرکت فولاد از شهرستان پایبند هستیم.

انتهای پیام/