فرماندار زرند خبرداد:

پیگیری افزایش تسهیلات بازسازی زلزله در زرند

فرماندار شهرستان زرند در گفتگو خبرنگار صدای زرند از پیگیری های لازم برای افزایش تسهیلات بازسازی زلزله در این شهرستان خبر داد.

فرماندار شهرستان زرند در گفتگو خبرنگار صدای زرند از پیگیری های لازم برای افزایش تسهیلات بازسازی زلزله در این شهرستان خبر داد.

به گزارش صدای زرند، “حبیب الله خنجری” با بیان اینکه مصوبه افزایش تسهیلات بازسازی زلزله برای سال ۹۶ بوده است، اظهارداشت: پیگیر آن هستیم تا این مبلغ با صحبت های انجام شده ۱۰ میلیون تومان افزایش پیدا کند.

وی افزود: پیگیری های لازم جهت پرداخت کمک های بلاعوض نیز در دست کار قرار دارد که بزودی پرداخت می شود.

“احمد سلطانی” رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان زرند نیز در گفتگو با خبرنگار صدای زرند در این باره بیان داشت: در حال حاضر تسهیلات بازسازی زلزله در زرند ۴۰ میلیون تومان شهری به همراه ۶ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۳۰ میلیون تومان روستایی به همراه ۵ میلیون تومان بلاعوض است.

سلطانی با اعلام اینکه تسهیلات بازسازی زلزله ۱۰ میلیون تومان و کمک بلاعوض این تسهیلات نیز ۵ میلیون تومان افزایش پیدا می کند، تصریح کرد: پیگیری های لازم در حال انجام می باشد و در صورتی مصوبه آن از هیأت دولت گرفته شود ابتدا به متقاضیانی که پایان کار گرفته اند و یا منازلی که به مرحله سکونت رسیده اند، تعلق میگیرد.

وی در پایان یادآور شد: همچنین همزمان با تسهیلات بازسازی، در روستاهای شهرستان زرند و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر ۲۵ میلیون تومان تسهیلات بهسازی نیز با سود ۴ درصد تعلق می گیرد.

انتهای پیام/