مهلت نام نویسی متقاضیان ایجاد مراکز موقت خرید گندم تا ۳ بهمن

افراد حقیقی و حقوقی که توانایی ایجاد مراکز موقت خرید گندم در نزدیکی مزارع را دارند به شرکت غله استان کرمان مراجعه کنند .

افراد حقیقی و حقوقی که توانایی ایجاد مراکز موقت خرید گندم در نزدیکی مزارع را دارند به شرکت غله استان کرمان مراجعه کنند .

به گزارش صدای زرند، مدیرکل شرکت غله استان کرمان گفت : هر سال فصل خرید گندم در استان از ابتدای فروردین آغاز می شود و شرکت غله برای سهولت کار کشاورزان مراکز خرید موقت ، در نزدیکی مزارع ایجاد و گندم را خریداری و از آنجا به سیلوها انتقال میدهد و در همین زمینه و بر اساس دستورالعمل های خرید تضمینی شرکت بازرگانی دولتی ایران افرادی که مکان مناسب برای ذخیره سازی و ایجاد سیلوهای موقت دارند تا ۳ بهمن میتوانند به شرکت غله استان مراجعه و فرم تقاضا پر کنند .

“مجید نژاد بیگلری” همچنین از افراد استخدام در ارگانهای دولتی به عنوان ذی حساب و عامل تشخیص در مراکز خرید موقت دعوت به همکاری کرد و گفت: این افراد می توانند به عنوان مامور و با معرفی نامه کتبی از دستگاه محل خدمت خود در طول فصل خرید گندم با این شرکت همکاری کنند .

وی همچنین از کشاورزانی که تصمیم دارند گندم تولیدی خود را تحویل مراکز خرید بدهند خواست اطلاعات خود را در سامانه پهنه بندی اداره جهاد کشاورزی شهرستان خود ثبت کنند تا مورد تایید شرکت غله استان قرار گیرند .

پیش بینی می شود در سال ۹۸ نزدیک به ۳۰۰ هزار تن گندم در استان برداشت شود.

انتهای پیام/

منبع : صدا و سیما *** انتشار دهنده : میثم رضازاده