برگزاری آزمون المپیادهای علمی از اول تا پنجم بهمن ماه + جدول زمانی

مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان از برگزاری آزمون المپیادهای علمی در سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷ از اول تا پنجم بهمن ماه خبر داد.

مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان از برگزاری آزمون المپیادهای علمی در سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷ از اول تا پنجم بهمن ماه خبر داد.

به گزارش صدای زرند، مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان اعلام کرد: اولین آزمون المپیاد علمی از روز دوشنبه اول بهمن ماه آغاز و تا روز جمعه پنجم بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

بر این اساس؛ داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه http://oly.medu.ir/portal/olympiad.php کارت ورود به جلسه خود را دریافت و از نشانی حوزه امتحانی و زمان آزمون مطلع شوند، همچنین آن دسته از داوطلبانی که در مهلت مقرر ثبت‌نام،‌ موفق به پرداخت هزینه ثبت‌نام نشده‌اند، ضمن مراجعه به سامانه و انجام عملیات پرداخت،‌ ثبت نام را تکمیل و کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

بر اساس این گزارش؛ همراه داشتن کارت ورود به جلسه عکسدار شرط لازم برای متقاضیان است، لذا داوطلبان پس از دریافت کارت از سامانه ثبت‌نام، به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه و کارت را به مهر دبیرستان ممهور کنند، بنابراین از ورود داوطلبانی که کارت آنان فاقد عکس یا مهر مدرسه باشد به جلسه برگزاری آزمون جلوگیری خواهد شد.

به گزارش مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش و پرورش، در این اطلاعیه آمده است: در صورتی که کارت ورود به جلسه آزمون فاقد عکس یا عکس دیگری به اشتباه آپلود شده باشد، داوطلب می تواند با همراه داشتن یک قطعه عکس پرسنلی، جهت الصاق و تایید آن به مدیر مدرسه محل تحصیل خود مراجعه نماید.

زمان برگزاری آزمون المپیاد

انتهای پیام/

منبع : ایسنا *** انتشار دهنده : میثم رضازاده