جوان زرندی کاندیدای هیأت رئیسه مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان کشور شد

مجمع استانی سمن های کرمان علی یزدان پناه احمدآبادی که اصالتی زرندی دارد را به عنوان کاندیدای اولین دوره انتخابات هیأت رئیسه مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان کشور انتخاب کرد.

مجمع استانی سمن های کرمان علی یزدان پناه احمدآبادی که اصالتی زرندی دارد را به عنوان کاندیدای اولین دوره انتخابات هیأت رئیسه مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان کشور انتخاب کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، با بیان اینکه همزمان با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی دومین همایش مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان کشور برگزار می شود، اظهارداشت: این برنامه از یکم بهمن ماه تا سوم بهمن ماه به میزبانی استان کرمان برگزار خواهد شد.

“محمد تقی امیری خراسانی” اعلام کرد: همزمان با برگزاری این مجمع اولین دوره انتخابات هیأت رئیسه مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان کشور نیز برگزار می شود و ۹ نفر در این دوره از انتخابات برای هیأت رئیسه انتخاب خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه در روز دوم این همایش دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور هم حضور خواهد داشت، تصریح کرد: در این روز همچنین برنامه ریزی شده است تا تنی چند از وزرای کشوری و روسای فراکسیون های مجلس هم حضور داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه در استان کرمان ۹۰ سمن فعال وجود دارد، خاطرنشان کرد: مجمع استانی سمن های کرمان علی یزدان پناه احمدآبادی که وی اصالتی زرندی دارد را به عنوان کاندیدای خود برای حضور در جمع هیأت رئیسه مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان کشور انتخاب کرده است.

امیری خراسانی یادآور شد: طی دو سال اخیر در برنامه هایی که در خدمت این بزرگواران بوده ام، آقای یزدان پناه را جوانی فعال با دیدی باز و دلسوزانه و به دور از جناح های سیاسی و حاشیه ای که وجود دارد و پیگیر مسائل جوانان دیده ام.

وی افزود: نکته ای که وجود دارد این است که سمنی که جناب یزدان پناه در آن فعالیت دارد از شهرستان زرند می باشد و این خود باعث می شود وی دغدغه شهرستان ها و محدودیت هایی که برای جوانان وجود دارد را بهتر ببیند و درک کند.

انتهای پیام/