بی عدالتی در شرکتی که نامش با عدالت شروع می شود

این خبر متن ارسالی یک شهروند زرندی به سایت می­باشد و صدای زرند هیچ­گونه مسئولیتی در قبال این گفته­ها ندارد.

این خبر متن ارسالی یک شهروند زرندی به سایت می­باشد و صدای زرند هیچ­گونه مسئولیتی در قبال این گفته­ها ندارد.

صدای زرند کار خود را با هدف رساند صدای مظلومانه مردم زرند به گوش مسئولین شروع کرد و همچنان این هدف را دنبال می­کند و آن را در اولویت های کاری خود قرار داده است.

صدای زرند خوب می­داند بیان برخی بی­عدالتی­ها بدون ارائه مدرک کافی امکان پذیر نیست اما در اینجا تنها برای اینکه مسیر هدف خود را گم نکرده باشیم صحبت­های یکی از شهروندان زرندی در مورد یک بی عدالتی در شهرستان را در این خبر قرار داده­ایم به امید اینکه آنان که می­توانند در این زمینه کاری را انجام دهند کمی به فکر فرو روند و اگر توان کافی در خود می­بینند برای گرفتن حق مظلوم از ظالم کاری کنند.

ای که دستت می رسد کاری بکن        پیش از آن کز تو نیاید هیچ کار

BiEdalati

متن ارسالی شهروند زرندی:

پیامبر اکرم (ص) می­فرمایند: “هرکس صدای مظلومی را بشنود و به او امداد نرساند مسلمان نیست.”

“شرکت *****” زرند، با تبانی با چند تن از مسوولین کارخانه “کک سازی و پالایش قطران زرند”، با بستن قراردادهای میلیاردی و پشت پرده و سالانه در زمینه ایاب و ذهاب و برخی کارهای خدماتی، از ناگزیر به کار بودن رانندگان زیردست خود سوء استفاده می­کند. این شرکت با کاستن مداوم از حقوق و مزایای رانندگان، حق ایشان و بیت المال را بین خود تقسیم می­کنند.

راننده های شرکت مذکور راهی دیگر برای امرار معاش خانواده خود نداشته و به ناچار مجبورند با انزجار کامل به قرارداد خود با شرکت ادامه دهند.

صاحب امتیاز “شرکت *****” جوانی است که به نقل آشنایانش تا چندی پیش سرمایه چندانی نداشت، اما حال پس از چند سال، با بیت المال مسلمین به جایی رسیده که به راننده­های این شرکت اخطار می­کند در صورت تن ندادن به تمدید قرار با شرکت با شرایط موجود به راحتی می­تواند هم ماشین و هم راننده از اصفهان خریداری کرده و جایگزین آن­ها کند!

لازم به ذکر است فرمانداری شهرستان می­گوید کارخانه “کک سازی و پالایش قطران زرند” نیمه خصوصی است و در حیطه اختیارات ایشان نیست و از طرفی سایر نهادها به دلیل نفوذ گروه یاد شده، از پیگیری حقوق این راننده­ها می­ترسند.

عاجزانه از شما که کاری از دستتان برمی آید تقاضای کمک داریم.

اجرکم عندالله.

نماینده­ای ناشناس از طرف راننده ها و پرسنل “شرکت *****” زرند.

*****۴*۰۹۱۳