انقلاب اسلامی از اعتقادات دینی مردم سرچشمه گرفته است

امام جمعه زرند گفت: تفاوت انقلاب اسلامی ایران با انقلاب های دیگر جهان این است که از اعتقادات دینی و مذهبی مردم سرچشمه گرفته است.

صدای زرندصدای زرند: به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رضا کرمی پور در خطبه های نمازجمعه زرند افزود: انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) یک انقلاب فرهنگی بر اساس ارزش های دینی و مکتبی بوده، پس اعتقادات مردم در اصل انقلاب موثر است و مردم هرچه از درون خود را پاک کنند روی انقلاب تاثیر می گذارد.

وی انقلاب اسلامی ایران را مقدمه ای برای حکومت جهانی امام زمان (عج) دانست و گفت: در تاریخ غیبت، علمای شیعه و مردم مبارز تحت شکنجه های زیادی قرار گرفته اند تا زمینه را برای ظهور حضرتش فراهم کنند و پیروزی انقلاب اسلامی ایران امیدواری برای همه منتظران ایجاد کرد.

امام جمعه زرند ادامه داد: یکی از سرمایه های مهمی که امام راحل همیشه بر آن تاکید می کردند، مردم هستند پس عزت و کرامت آنان باید همواره حفظ شود و یکی از ضروری ترین مسائل اولویت دار جامعه همین است.

وی با تجلیل از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: این حضور یک رفراندوم عمومی است که قدرت مسوولین را افزایش می دهد و دشمنان نیز نسبت به عملکرد خود تجدید نظر می کنند.

انتهای پیام/