بهره‌گیری ازفرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود به منظور توسعه شهرستان زرند

حبیب الله خنجری بیان داشت:بهره‌گیری ازفرصت‌ها و ظرفیت‌های موجودبه منظور توسعه شهرستان و تعامل با شوراهای اسلامی شهر و روستا برای پیشبرد امور شهری و روستایی نیز مورد توجه جدی قرار می‌گیرد.

حبیب الله خنجری بیان داشت:بهره‌گیری ازفرصت‌ها و ظرفیت‌های موجودبه منظور توسعه شهرستان و تعامل با شوراهای اسلامی شهر و روستا برای پیشبرد امور شهری و روستایی نیز مورد توجه جدی قرار می‌گیرد.

حبیب الله خنجری

به گزارش صدای زرند به نقل از صبح زرند،بیش از یک هفته از معارفه ی فرماندار جدیدزرند می گذرد،به همین منظورباحبیب الله خنجری،فرماندار جدیدشهرستان زرند در خصوص برنامه های و سیاستهای کاری وی گفت و گویی داشتیم .

 

فرماندار زرند ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم شهرستان زرند در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار داشت: دولت تدبیر و امید به حزب، گروه و یا دسته خاصی تعلق ندارد این دولت به تمامی افراد که از نظام و ولایت فقیه تبعیت می کنند تعلق دارد،

 

خنجری گفت:خدمت درنظام مقدس جمهوری اسلامی توفیق الهی است که به واسطه محدودیت های موجود نمی تواندنصیب هر کسی شود، باید از این فرصت در جهت خدمت صادقانه به مردم استفاده کرد و با قرار گرفتن در مسیر خداوند زمینه پیشرفت و توسعه بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم کرد.

 

فرماندار زرند،تلاش برای تحقق سیاست‌های دولت تدبیر و امید،عمل به وعده‌های رئیس جمهوری،توسعه صنعت، جذب سرمایه گذار،منشور حقوق شهروندی وحفظ و کرامت و شخصیت مردم،تحصیل رضایت مردم را ازمهم‌ترین برنامه‌های فرمانداری شهرستان زرند در دوره جدید عنوان کرد.

 

خنجری با بیان اینکه توسعه شهرستان زرند بر مبنای ایجاد مثلث توسعه با محوریت،حجت الاسلام کرمی پور امام جمعه،دکترحسین امیری نماینده مردم شهرستانهای زرند و کوهبنان،نخبگان و صاحب نظران و مشارکت آحاد مختلف مردم وبراساس منطق دانایی محور صورت می‌گیرد،از همه فعالان سیاسی، اجتماعی وفرهنگی ونخبگان دانشگاهی، اصحاب رسانه با هر سلیقه و نگاهی خواست با پیشنهاد‌ها و هرگونه نقد و نظر سازنده خدمتگزار خود را در توسعه بیش از پیش این شهرستان یاری کنند.

 

وی اتمام پروژه های نیمه تمام را از مهمترین نیازهای شهرستان عنوان کردو افزود:پس از آن پروژه هایی که مورد نیاز شهرستان است آغاز می شود .

 

خنجری افزود:دَرِ فرمانداری به روی همگان باز است و همه افراد درچارچوب ارزش‌های حاکم بر نظام در فعالیت‌های مختلف خود مورد حمایت قانونی قرار خواهند گرفت.

 

وی گفت:بهره‌گیری ازفرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود به منظور توسعه شهرستان و تعامل با شوراهای اسلامی شهر و روستا برای پیشبرد امور شهری و روستایی نیز مورد توجه جدی قرار می‌گیرد.

 

فرماندارزرندبا اشاره به وضعیت امنیتی شهرستان زرندتصریح کرد:در حال حاضر و با تلاش‌های صورت گرفته شاهد امنیتی مطلوب در این شهرستان هستیم و باید تلاش شود تا با انجام اقدامات ویژه این امنیت افزایش یابد.

 

 خنجری با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیلهای معدنی و کشاورزی شهرستان زرند اظهار داشت:با بهره برداری از کارخانجات درحال احداث و همچنین راه اندازی صنایع جنبی فولاد (تولید ورق و میلگرد) و ایجاد شرکت تعاونی تولید کنندگان محصولات کشاورزی،استفاده از این ظرفیت‌ها موجب می‌شود شهرستان زرند بیش از گذشته در کشور شناخته شود.

 

گفتگو از نجف پور