فعالیت بیش از ۴۰۰ کانال ماهواره‌ای فارسی زبان

رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: بیش از ۴۰۰ کانال ماهواره‌ای که بخش عمده‌ای از آنها فارسی زبان هستند، با هدف براندازی نهاد خانواده وجود دارد.

رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: بیش از ۴۰۰ کانال ماهواره‌ای که بخش عمده‌ای از آنها فارسی زبان هستند، با هدف براندازی نهاد خانواده وجود دارد.

 فعالیت بیش از 400 کانال ماهواره‌ای فارسی زبان

به گزارش صدای زرند به نقل از تسنیم، مهدی جعفری صبح امروز در جمع خانواده‌ها و اقشار جوان و نوجوان این شهرستان اظهارکرد: این شبکه‌ها به منظور براندازی نهاد خانواده و با نشانه‌گیری فرهنگ و مذهب مردم ایران به ویژه در میان نسل جوان، فعال هستند.

وی افزود: بدرفتاری‌های اجتماعی در میان دختران و پسران نسل امروز ناشی از ضعف ایمان و آگاه نبودن آنها به بسیاری از مسائل و احکام دینی و شرعی و نیز تربیت ناصحیح این افراد از سوی والدین آنها است.

جعفری عنوان کرد: پرکردن اوقات فراغت با بهره‌برداری‌های نادرست از فناوری اینترنت و یا بلوتوث‌های نابجای موبایل از دیگر دلایل بروز بدرفتاری‌های اجتماعی در بین نسل جوان و نوجوان است.

رئیس دادگستری شهرستان زرند تصریح کرد: اگر دشمنان در جنگ نظامی و سیاسی در ایران در طول انقلاب و جهاد هشت ساله با شکست‌های پی در پی روبرو شده‌اند به سبب فرهنگ والای اسلامی در ایران بوده است.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی در حال حاضر در جنگ نرم دشمنان در کانون آماج حمله‌های فرهنگی قرار دارد، خاطرنشان‌ کرد: رهبرمعظم انقلاب اسلامی در طول دو دهه گذشته همواره درباره این موضوع هشدار داده‌اند و بر هوشیاری و بصیرت برای مقابله با توطئه‌های دشمنان تاکید کرده‌اند.

انتهای‌پیام/ ب