چشم بینای مدیریت امروز روابط عمومی ها هستند

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش ،سی وسومین جلسه انجمن روابط عمومی ادارات شهرستان زرند در سالن کنفرانس مدیریت آموزش و پرورش برگزار شد.

 

gpic108_1

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش ،سی وسومین جلسه انجمن روابط عمومی ادارات شهرستان زرند در سالن کنفرانس مدیریت آموزش و پرورش برگزار شد.

حمیدصادقی رئیس اداره آموزش و پرورش در این جلسه ضمن خیر مقدم به حضار به کار کرد های روابط عمومی در عرصه های مختلف اشاره کرد و افزود روابط عمومی موفق است که بتواند توقعات جامعه را به مدیران و بازخورد ان را به اطلاع مردم برساند.

 

وی گفت : با توجه به حجم بالای اطلاعات مدیریت آنها احتیاج به افرادی توانمند دارد و مدیران روابط عمومی به خوبی می توانند از عهده این کار برآیند.  

وی اظهار کرد برنامه ریزی برای انتقال اطلاعات به عهده روابط عمومی ها ست و در ادامه افزود چشم بینای مدیریت امروز روابط عمو می ها هستند که باید اطلاعات را رصد نمایند و در انتقال اطلاعات و ظرفیت ها وامکانات اطلاع رسانی کنند و به همین علت وظیفه سنگین و حساس بر عهده این مدیران است .

صادقی زاده تصریح کرد: روابط عمومی ها باید در انعکاس اخبار و اطلاعات به گونه ای عمل نمایند که مردم نسبت به نظام اسلامی بد بین نشوند.وی در ادامه به وضعیت آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: حدود ۴۹ در صد جمعیت دانش آموزی ما را دختران و ۵۱ درصد آن را پسران تشکیل می دهند که در ۲۲۷ آموزشگاه زیر نظر ۲۲۷۰ فرهنگی مشغول به تحصیل هستند.

 

موسی سالاری مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در این کارگاه آموزشی به آسیب های خبر در انعکاس آن به روز نامه ها وهفته نامه هااشاره کرد و گفت :یک مدیر روابط عمومی هرچه پر توان و پر تلاش باشداگر در رساندن پیام به خوبی عمل نکندخبر وی ارزش خبری نداردعضو انجمن متخصصان روابط عمومی کشور افزود تیترمهمترین قسمت خبر است و هر چه تعداد کلمات آن کمتر باشد تاثیر روانی آن روی خواننده بیشتر است .

وی یکی دیگر از آسیب های خبر رابه کار بردن جملات منفی و سئوالی بیان کرد و داشتن علائم نگارشی در رساندن پیام خبر به خواننده را مهم دانست سالاری با اشاره به نقش روابط عمومی ها در تولید خبر افزود از آنجایی که سخنگو و قلب تپنده دستگاه ها روابط عمومی ها هستندتوقع جامعه از یک مدیر روابط عمومی انتظار بالایی است و ما باید جوابگوی خواست مردم و جامعه باشیم واگردر انعکاس اخبار نتوانند به خوبی عمل کنند دستگاه خود را زیر سئوال می برند.و باید جوابگو ی افکار عمومی باشند.

انتهای پیام/

گزارش تصویری از سی وسومین جلسه انجمن روابط عمومی ادارات شهرستان زرند:

gpic108_1

gpic108_9

gpic108_6

gpic108_8

gpic108_2

gpic108_3