به بهانه نخستین جشنواره مسابقات وبلاگ نویسی شهرستان زرند

با وبلاگ نویسی، شخص، دلنوشته هایش را در معرض دید دیگران می گذارد که تا حدی شبیه برون فکنی است و باعث راحتی و آرامش وبلاگ نویس می شود.

hararanyزمانی دفتر بودو قلم و هزینه گزاف چاپ کتاب، تا علم رواج گیرد اما در حال حاضر فضای مجازی سایت ها و فضای رایگان وبلاگها به هر کسی که به اینترنت دسترسی داشته باشد اجازه داده تا عقاید و افکار شخصی یا کاری خود را با دیگران به اشتراک بگذارد که هم منافعی برای نویسنده و در صورت مفید بودن برای خواننده  در پی خواهد داشت.

با وبلاگ نویسی، شخص، دلنوشته هایش را در معرض دید دیگران می گذارد که تا حدی شبیه برون فکنی است و باعث راحتی و آرامش وبلاگ نویس می شود. فرد از اینکه حس می کند مطالبش را دیگران می خوانند (خصوصاً اگر تخصصی باشند) اعتماد به نفس بیشتری کسب می کند و حس  با جمع بودن، در او ایجاد انگیزه بیشتر خواهد کرد. از طرفی، بهترین راه گذراندن بخشی از اوقات فراغت جوانان و توسعه علم و دانش آنان همین موضع می تواند باشد

از بعد فرهنگی، اگر مطالب نوشته شده یا جمع آوری شده بر اساس موازین اسلامی و دینی باشد عامل ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی خواهد بود و همچنین می تواند سد دفاعی در مقابل تهدیدات جنگ نرم محسوب شود.

اگر رقابت باشد روند کار و شوق و ذوق بیشتر می شود، لذا باید از سایت خبری تحلیلی صدای زرند، دفتر نماینده مردم زرند و کوهبنان و سایر عزیزانی که از جشنواره وب نویسی شهرستان حمایت کردند تشکر نمائیم پیشرفت فرهنگی شهرستان حمایت بیشتر دلسوزان زرندی را می طلبد.

عباس هرارانی پور (نویسنده روزنامه های محلی استان)