معابر شهر زرند زیر پوشش رنگ ترافیکی

رئیس سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری زرند از اجرای ۱۰۰ هزار متر طول خط کشی معابر شهر زرند طی روز های پایانی سال و استقبال از بهار خبر داد.

رئیس سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری شهر زرند از اجرای ۱۰۰ هزار متر طول خط کشی معابر شهر زرند طی روز های پایانی سال و استقبال از بهار خبر داد.

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی شهرداری شهر زرند، “احمد قائم پناه” در این باره اظهارکرد: خط کشی معابر و خیابانها از علائم ترافیکی مهم محسوب می شود که نقش بسزایی در کاهش سوانح رانندگی و ایمنی شهروندان داشته و تاثیر بسزایی در روان سازی ترافیک دارد.

 

وی افزود: این سازمان در راستای استقبال از سال نو و با هدف ایجاد نظم در ترافیک شهری عملیات خط کشی طولی خیابانهای اصلی سطح شهر در حال اجرا است.

 

رئیس سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری شهر زرند با اعلام اینکه ۱۰۰ هزار مترطول از معابر شهر زیر پوشش رنگ ترافیکی قرار خواهند گرفت، گفت: برای اجرای این طرح بیش از ۳۵۰ میلیون تومان هزینه از سوی شهرداری زرند در نظر گرفته شده است.

 

وی با اشاره به اینکه تاکنون خیابانهای چمران، فلسطین، امام و فردوس خط کشی ترافیکی شده اند، تصریح کرد: بلوار آزادی تا میدان دانشگاه نیز به زودی خط کشی خواهد شد.

انتهای پیام/