فرمانده انتظامی زرند:

مخلان امنیت در چهارشنبه سوری تا پایان تعطیلات نوروزی بازداشت می شوند

فرمانده انتظامی زرند با تآکید بر توجه مامورین انتظامی به رعایت امنیت عمومی در چهارشنبه سوری، از بازداشت مخلان امنیت در چهارشنبه سوری تا پایان تعطیلات نوروزی خبر داد.

فرمانده انتظامی زرند با تآکید بر توجه مامورین انتظامی به رعایت امنیت عمومی در چهارشنبه سوری، از بازداشت مخلان امنیت در چهارشنبه سوری تا پایان تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش صدای زرند، سرهنگ “هادی میرزایی” در نشست خبری با اصحاب رسانه زرند با بیان اینکه طی چهارشنبه سوری سال گذشته هیچ مشکلی در زرند نداشتیم، اظهارکرد: در چهارشنبه سوری امسال اگر کسی خللی در امنیت عمومی ایجاد کند تا پایان تعطیلات بازداشت خواهد شد.

وی با بیان اینکه هدف اصلی ما در این رابطه پیشگیری است، اظهارداشت: ما با شادی مردم مشکلی نداریم و این جشن چندین سال است در کشور برگزار می شود و تنها با افرادی که این جشن را تبدیل به تهدید و غم می کنند برخورد خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی زرند افزود: از بعضی اماکن زرند مقداری ترقجات در راستای خطرات چهارشنبه سوری جمع آوری شده است.

وی با اشاره به اینکه سرقت های خرد در شهرستان زرند نسبت به سال گذشته افزایش داشته است، ابراز کرد: بیشتر این سرقت ها به دلیل خسارت به محصول پسته کشاورزان زرندی بود که امید می رود امسال با کاهش این سرقت ها روبرو باشیم.

سرهنگ میرزایی با تأکید بر اینکه همشهریان زرندی در ایام عید نکات ایمنی را نسبت به منازل خود داشته باشند، تصریح کرد: در روز طبیعت برنامه ریزی دقیقی شده است و نیروهای ما آمادگی کامل را دارند و بروشور های لازم در این رابطه توزیع شده است.

سرگرد “مجید پور سلطانی” رئیس پلیس پیشگیری شهرستان زرند نیز در این نشست اظهارکرد: شهر زرند در چهارشنبه سوری به ۶ منطقه تقسیم شده است و در هر منطقه معتمد محله تعیین شده تا اگر مشکلی به وجود آمد معتمدین بلافاصله مشکل را برطرف کنند.

وی با اشاره به اینکه نباید فرصت های شادی را به غم تبدیل کرد، گفت: تیم مستندسازی آماده شده است که در سال آینده از حوادث شهرستان زرند مستند تهیه می کنند و در فضاهای مجازی پخش می کنند.

انتهای پیام/