موضع اتحادیه فوتبال در قبال حمله به بازیکنان چیست؟

اگر هم اینجا حرفی می زنم تنها از سر دلسوزی برای تیم محبوبم است وگرنه نه حقوق بگیر باشگاه هستم و نه گزینه سرمربی گری این تیم.

HHHاگر هم اینجا حرفی می زنم تنها از سر دلسوزی برای تیم محبوبم است وگرنه نه حقوق بگیر باشگاه هستم و نه گزینه سرمربی گری این تیم.

صدای زرند: به گزارش سرویس خبر ورزشی ملت ایران: هنوز چند دقیقه از پایان نشست پیشکسوتان پرسپولیس با علی پروین نگذشته بود که ناگهان اخباری مخابره شد دال بر تنش در این نشست. صحبت های مایلی کهن علیه دایی و همچنین موضع گیری جواد الله وردی باعث شد تا مهرداد میناوند به عنوان یکی از پیشکسوتان پرسپولیس در این مورد اعلام موضع کند. او که با خبرنگار سایت گل در این مورد صحبت می کرد عامل اصلی مشکلات امروز پرسپولیس را عدم وفاق و همدلی بین پیشکسوتان دانست. میناوند که خودش با دایی رابطه چندان نزدیکی ندارد از پیشکسوتان تیمش خواست تا در این برهه از سرمربی تیم حمایت کنند چون موفقیت پرسپولبیس در این ۴ بازی یعنی افتخار برای همه قرمزها. گزیده صحبت ها جذاب میناوند را در این مورد بخوانید.

دلخوری از پیشکسوتان قرمز
در ابتدا بگویم که بنده احترام به همه پیشکسوتان پرسپولیس را وظیفه خودم می دانم. اگر هم اینجا حرفی می زنم تنها از سر دلسوزی برای تیم محبوبم است وگرنه نه حقوق بگیر باشگاه هستم و نه گزینه سرمربی گری این تیم. از این رو اگر چیزی میگویم تنها به واسطه دلسوزی است و بس. امیدوارم پیشکسوتان تیم از دست من ناراحت نشوند چرا که به صورت شخصی با هیچ یک از اساتید خودم مشکلی ندارم اما واقعیت این است که ما هستیم که هوای تیم مان را نداریم. اگر وضعیت پرسپولیس امروز اینچنین شده به این علت است که قدیمی ها چشم دیدن یکدیگر را ندارند و تنها به دنبال این هستند تا علیه هم موضع بگیرند.

چرا قدیمی ها به تمرین پرسپولیس نرفتند؟
امروز قدیمی های تیم کنار هم جلسه ای را تشکیل دادند و بنده به خاطرمشکلاتی نتوانستم در این جمع حاضر شوم اما وقتی اخبار جلسه را شنیدم دلم لرزید. امروز عوض تشکیل جلسه باید همه پیشکسوتان به تمرین پرسپولیس می رفتند و به دایی می گفتند ما پشت تو و تیمت هستیم. من این حرف را به عنوان کسی می زنم که دو سال است حتی یک تماس تلفنی کوچک هم با دایی نداشتم پس امیدوارم کسی تصور نکند میناوند چون دوست نزدیک دایی است دارد این حرف ها را میزند. با این وجود متاسفانه می شونم که اساتید من در این نشست می گویند دایی باید سی میلیون تومان جریمه شود! خب خروجی این نشست و این حرف ها برای پرسپولیس چیست؟ با این حمایت با این وضعیت بی پولی منتظر چه چیز هستید؟

رویمان نمی شود سرمان را در خیابان بالا بگیریم
من خودم را پیشکسوت پرسپولیس نمی دانم هیچ وقت هم ادعایی در این مورد نداشتم اقایانی بودند که بیشتر از من در این تیم بازی کردند اما به عنوان یک هوادار پرسپولیس که از بچگی عاشقش بودم می گویم همه از این وضعیت و از این همه ناکامی خسته شدند. به خدا روی مان نمی شود پس از باخت ها در خیابان سرمان را بالا بگیریم. اگر شما پیشکسوت پرسپولیس هستی اگر شما قلبت برای این تیم می تپد، در چنین وضعیتی باید از تیمت حمایت کنی تا این چهار بازی هم تمام شود. اگر تیم قهرمان نشود دست کم می تواند سهیمه اسیا را بگیرد.

ما فوتبالی ها احترام هم را نگه نمی داریم
وقتی سایر قشرهای جامعه می بینند که فوتبالی ها هر روز در عرصه رسانه به یکدیگر بی احترامی می کنند آن وقت راه برای آنها هم باز می شود. حقوق بالای فوتبالی ها می شود بهانه برای تخریب شان. مگر یک دکتر متخصص سالی ۴ میلیادر درامد ندارد؟ پس چرا کسی علیه انها جبهه نمی گیرد؟ همانطور که او متخصص است فوتبالیست خوب هم یک تخصص دارد که دیگران ندارند. که اگر غیر از این بود انها هم فوتبالیست حرفه ای می شدند. اما چون ما احترام هم را حفظ نکردیم دیگران هم به خودشان اجازه می دهند تا علیه فوتبالی ها حرف بزنند. شما یک ادم غیر فوتبالیست را با کت و شلوار بیاور به او بگو در ورزشگاه صد هزار نفری از این سوی چمن برود ان سو. من به شما قول میدهم ده بار در مسیر پیش رو می خورد زمین. اما این استعداد فوتبالیست است که در چنین فضایی می تواند هنرش را نشان دهد. ما چنان علیه هم موضع میگریم که همه تصور می کنند فوتبال بازی کردن زیر این فشار کار ساده است.

اقای عزیز محمدی اتحادیه چه کاره است؟
سوال من از رئیس اتحادیه بازیکنان فوتبال این است که وظیفه این اتحادیه در مورد حمایت از فوتبالیست ها چیست؟ مگر غیر از این این که اتحادیه موظف است از زیر مجموعه اش حمایت کند؟ پس چه زمانی ما شاهد حمایت انها خواهیم بود؟ به عنوان کسی که سابقه حضور در فوتبال ارپوا را دارد می گویم که انجا اتحادیه ها بیشترین حمایت را از بازیکنان می کنند اما متاسفانه در فوتبال ما اینچنین نیست.

مثل گله گرگ ها شدیم
نمی خواستم این مثال ر ا بزنم اما باور کنید به واقعیت نزدیک است. وقتی گرگ ها در زمستان بدون غذا می مانند دور هم حلقه میزنند و به چشم یکدیگر خیره می شوند به مجرد اینکه یکی خسته شد و از پا افتاد بقیه به ان حمله می کنند. الان وضعیت ما اینچنین شده است. منتظریم تا یک نفر زمین بخورد تا او را نابود کنیم.

زمان ما هم اعتصاب بود
الان مصاحبه هایی را می بینم که اقایان می گویند زمان ما غیرت بود و تعصب. من در مورد دوره خودم صحبت می کنم. آن زمان هم اعتصاب و قهر برای دریافت پول بود. امروز اگر بازیکنان پرسپولیس و دایی معترض هستند به خاطر ما مشخص بودن وضعیت است. به خاطر خلف وعده است وگرنه چه کسی به غیرت و تععصب سید جلال و بنگر شک دارد؟ من با بنگر در سپاهان هم بازی بودم و می دانم او برای پولی که می گیرد چگونه عرق می ریزد. پس لقب بی غیرت به این بازیکنان ندهید. انان از اینکه خلف وعده شنیده اند ناراحت هستند وگرنه حالا می بیند بدون اینکه پولی در دست شان بیاید در حال تمرین هستند.

انتهای پیام/