مسئولان کشته شدن ۳ معدنچی در کوهبنان را با دقت بررسی کنند

امام جمعه کوهبنان گفت: از مسئولان تقاضا داریم، کشته شدن سه معدنچی در معدن زغال سنگ چشمه پودنه طغرالجرد کوهبنان را با دقت بررسی کنند.

امام جمعه کوهبنان گفت: از مسئولان تقاضا داریم، کشته شدن سه معدنچی در معدن زغال سنگ چشمه پودنه طغرالجرد کوهبنان را با دقت بررسی کنند.

امام جمعه کوهبنان

به گزارش صدای زرند به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام  عباس صالح‌نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پس از دعوت همگان به تقوای الهی، اظهار کرد: استقرار انقلاب اسلامی به دست توانای حضرت امام خمینی(ره) در سال ۵۷ دستاوردهای فراوانی از جمله استقلال و آزادی، عدم وابستگی به شرق و غرب ، عمران و سازندگی،گسترش کشاورزی، برق‌رسانی، آب‌رسانی، گاز رسانی و احداث راه‌های ارتباطی  در روستاها، مناطق دور افتاده و شهرها را به همراه داشت .

وی گفت : مهم‌ترین دستاورد معنوی انقلاب اسلامی احیای اسلام و حاکمیت قرآن  توسط حضرت امام خمینی ( ره ) در جامعه بود که سبب شد مردم با نجات از حاکمیت طاغوت‌ها بر سرنوشت خویش حاکم شوند.

امام جمعه کوهبنان برگزاری نماز جمعه در بسیاری از شهرها و بخش‌های کشور را یکی دیگر از برکات مهم انقلاب اسلامی دانست و افزود: نماز جمعه به سنگر و دژی محکم در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمن تبدیل شده است.

صالح‌نیا به مناسبت‌های هفته از جمله هفته سلامت مردان ، سالروز رحلت علامه امینی و آیت‌الله العظمی سید احمد موسوی خوانساری اشاره کرد و گفت: علامه امینی در طول عمر شریف و با برکت خود کتاب ارزشمند و بی‌نظیر الغدیر را به عنوان هدیه‌ای در اختیار جامعه بشری قرار داد .

وی با اشاره به حادثه تأسف بار معدن چشمه پودنه شهرستان زرند، خاطرنشان کرد: متأسفانه در این حادثه شاهد کشته شدن سه معدنچی در اعماق زمین بودیم از  مسئولان امر درخواست دارم مسئله را با دقت بیشتری مد نظر قرار دهند و در شرایط مقصر بودن دست اندرکاران معدن دیه این افراد را به خانواده‌های آنها پرداخت  کند.

انتهای پیام/